Cadrul RDO Carbon de la Niner a debutat mai întâi pe bicicleta BSB de ciclocros după care imediat a fost folosit şi la JET 9 RDO. Acesta este un nou procedeu de modelare a carbonului, procedeu care foloseşte matriţe rigide la interior pentru a obţine o compactare mai bună, mai puţină răşină folosită şi pereţi interiori mai finisaţi. Rezultatul constă într-un cadru, evident, mai finisat, mai rezistent şi mai uşor.
Acum şi RIP 9 RDO primeşte noua tehnologie de fabricaţie împreună cu noile culori alb mat şi negru lucios. În vreme ce JET 9 RDO pretindea o scădere în greutate de aproximativ 70g mulţumita noii tehnologii de modelare a carbonului, Niner spune că RIP 9 RDO scapă doar de câteva grame însă insistă pe celelalte atuuri ale cadrului precum rezistenţa sa şi confortul oferit.
Cadrul actualei RIP 9 RDO a fost lansat în 2012, cadru care a venit cu specificaţii precum protecţie pentru linkul inferior de sub BB, montant ISCG05 detaşabil şi o cursă spate de 125mm. În plus dispunea şi de rulmenţi mari de 2,5 cm pentru a mări rigiditatea. În teste bicicleta a ieşit destul de versatilă şi solidă funcţionând bine cu orice de la furci de 120mm, pentru XC, la furci de 150 mm pentru all mountain.
Preţurile pentru diferitele echipări sunt următoarele:
Echipare XTR – 8.199$
Echipare XX1 GXP – 7.799$
Echipare X01 GXP – 6.099$
Echipare XT – 5.599$
Echipare SLX – 4.199$
Echipare Deore – 3.699$
Cadru, shock, colier şa, maxle – 2.899$
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…