Dacă la designul noii biciclete încă mai este de lucru se observă deja câteva modificări majore asupra cadrului cât şi trecerea la roţile de 27,5 inch. Bicicleta va primi un cadru revizuit cu un pivot principal amplasat mai jos şi un triunghi faţă mai puternic hidroformat. Suspensia spate este în acest moment de 180mm însă se doreşte să se ajungă la 190-193mm.
Spatele se îndepărtează de pivotul superior printr-un scripete secundar instalat deasupra foilor. Pivotul principal se mişcă 3-4 cm mai aproape de rulmentul pedalier. Ţeava downtube are acum o secţiune mai generoasă în zona headtube-ului „curgând” acum fără întrerupere până jos la BB. Nu mai există secţiuni butucănoase monococă în zonele BB şi seat tube; acestea au fost înlocuite cu piese prelucrate – un pivot inferior şi montant pentru shock.
Ghost spune că scripetele suplimentar consuma din puterea ciclistului la pedalare fiind însă necesar pentru ca lanţul să treacă de ţeava chainstay. Pivotul era amplasat mai sus pentru a obţine o cinematică corectă. Însă odată cu trecerea la roţile cu diametru mai mare, pivotul superior exercita tensiune prea mare pe ţeava chainstay de pe partea cu lanţul.
Braţul culisant va fi probabil fabricat din carbon, lucru care va permite o greutate mai mică a bicicletei. Ghidarea cablurilor urmează a fi realizată într-un mod mai estetic şi probabil va fi internă.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…