Dacă la designul noii biciclete încă mai este de lucru se observă deja câteva modificări majore asupra cadrului cât şi trecerea la roţile de 27,5 inch. Bicicleta va primi un cadru revizuit cu un pivot principal amplasat mai jos şi un triunghi faţă mai puternic hidroformat. Suspensia spate este în acest moment de 180mm însă se doreşte să se ajungă la 190-193mm.
Spatele se îndepărtează de pivotul superior printr-un scripete secundar instalat deasupra foilor. Pivotul principal se mişcă 3-4 cm mai aproape de rulmentul pedalier. Ţeava downtube are acum o secţiune mai generoasă în zona headtube-ului „curgând” acum fără întrerupere până jos la BB. Nu mai există secţiuni butucănoase monococă în zonele BB şi seat tube; acestea au fost înlocuite cu piese prelucrate – un pivot inferior şi montant pentru shock.
Ghost spune că scripetele suplimentar consuma din puterea ciclistului la pedalare fiind însă necesar pentru ca lanţul să treacă de ţeava chainstay. Pivotul era amplasat mai sus pentru a obţine o cinematică corectă. Însă odată cu trecerea la roţile cu diametru mai mare, pivotul superior exercita tensiune prea mare pe ţeava chainstay de pe partea cu lanţul.
Braţul culisant va fi probabil fabricat din carbon, lucru care va permite o greutate mai mică a bicicletei. Ghidarea cablurilor urmează a fi realizată într-un mod mai estetic şi probabil va fi internă.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…