Modelul de enduro/freeride Canyon Torque vine în 2020 îmbunătățit și mai ieftin

Modelul Canyon polivalent de discipline gravitaționale Torque a fost neschimbat în ultimele două sezoane iar în 2020 cadrul rămâne neschimbat, exceptând câteva modificări în schemele de culori. Au fost schimbate însă echipările iar prețurile au scăzut, transmisiile crescând în calitate pe multe versiuni. Indiferent dacă e vorba de o bicicletă de bikepark ieftină din aluminiu sau de una ușoară de carbon pentru curse de enduro, noul Canyon Torque 2020 poate fi soluția ideală.

Canyon încadrează Torque atât în categoria Enduro cât și Downhill. Cu roți de 27.5 și cursa suspensiei de 175 mm în spate și 180 mm în față, cu siguranță face față celor mai dificile trasee de enduro.

Bicicleta e construită cu o suspensie de tip Horst-link inspirată direct din modelul Canyon Sender de DH, cu triunghiul spate din aluminiu atât pentru modelul din aluminiu cât și pentru cele din carbon, bicicleta e gata de orice provocare dintr-un bikepark.

Practic, pentru 2020 Canyon a reconfigurat oferta Torque. Modelele CF cu cadru din carbon au primit denumirile 9.0, 8.0 și 7.0 în locul vechilor 9.0 Pro, 9.0 și 8.0, modificând echipările și scăzând prețurile. Cadrul din carbon Torque CF are însă prețul neschimbat de 2500 Euro.

Modelul Canyon Torque CF 9.0 2020 păstrează aceiași suspensie Fox Factory, transmisia X01 Eagle și frânele Code RSC de pe vechiul Pro, adăugând o tijă dropper Fox Transfer. Montarea roților DT de pe vechiul 9.0 a permis însă scăderea prețului cu 200 de euro până la 4800 Euro, fiind adăugată în ofertă și culoarea Team Infrared pe lângă cea neagră.

Modelul Canyon Torque CF 8.0 2020 păstrează suspensia Fox Performance de pe vechiul 9.0, dar pentru același preț de 4000 Euro primește transmisie 1×12 și frâne Shimano XT în locul vechii combinații SRAM GX/Avid Code. A fost introdusă și culoarea ”Purple Trasher”.

Modelul Canyon Torque CF 7.0 păstrează furca RockShox Lyrik Select+ și amortizorul Super Deluxe Select+ cu transmisia GX Eagle, prețul fiind însă micșorat cu 200 de euro față de vechiul model 8.0 până la 3300 Euro, disponibilă în culorile Infrared și Stealth.

În 2020 vor fi oferite două versiune Torque cu cadru din aluminiu, față de 3 modele în anii trecuți. La 2800 Euro e disponibil noul Canyon Torque AL 6.0 2020, mai ieftin ca vechiul model 7 dar mai bine echipat decât vechiul 6. Disponibil în culorile Mellow Neon și Stealth black, bicicleta are furcă Lyrik Select, amortizor Super Deluxe Select+, transmisie GX Eagle, frâne Code R și roți DT E 1900.

Modelul Canyon Torque AL 5.0 2020 are un preț mai mic ca modelul anterior 6 dar e mai bine echipat ca vechiul 5. La prețul de 2300 Euro primește furca Yari RC, amortizorul Super Deluxe R dar trece la o transmisie cu 12 pinioane SRAM SX Eagle, bicicleta fiind disponibilă în culorile galben sau negru.

Noile modele Torque 2020 sunt deja disponibile prin comandă directă de la Canyon.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma