Aprilie poate fi declarată fără probleme luna bicicliștilor, dacă este să punem cap la cap evenimentele acestei comunități ce au avut loc în România în ultimii ani pe perioada lunii lui Prier. Nici în 2013 lucrurile nu s-au schimbat, ci doar au luat amploare, una care probabil nu a fost anticipată de prea multă lume. Așadar, să vedem pe scurt ce s-a întâmplat weekend-ul trecut în materie de biciclete.
Despre recunoașterea traseului Primei Evadări și Masa Critică din Oradea am relatat deja, primul eveniment adunând circa 500 de iubitori ai pedalatului, iar celălalt strângând circa 1.000 de bicicliști. Alte două întruniri din țară, însă, nu pot trece neobservate, și anume Masa Critică Târgu Mureș și Pedalarea de Primăvară, organizată de Asociația Verde Pentru Biciclete în Timișoara. Reședința județului Mureș a reușit să reediteze performanța de anul trecut, cu peste 1.000 de persoane care au răspuns invitației organizatorilor, dar campion al acestui weekend la număr de participanți este orașul Timișoara. Acolo, organizatorii estimează prezența a 3.000 de bicicliști la marșul organizat pe străzile acestuia ieri, 21 aprilie, confirmând statistica ale cărei cifre indicau că orașul de pe Bega are cei mai mulți posesori raportat la populația sa.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
intradevar in timisoara numarul biciclistilor a crescut, fapt vizibil pe strazile din oras insa nu sunt de acord cu datele celor de la verde pentru biciclete si nici ei nu ar mai trebui sa sustina acel numar care rezulta din numerele VpB impartite timisorenilor, aceste numere se dau si cate 2, 5 sau chiar si 10 unei singure persoane sub pretextu, ''duce si la vecini'' sau altele... deci in aceste conditi cele 13 mii de numere impartite nu sunt relevante, nu exista nici un criteriu demonitorizare a posesorilor desii ar fi unu foarte simplu fiecare posesor de numar sa faca dovada cu seria de pe cadrul bicicletei..