Mai rar ai ocazia să auzi că cineva construiește un hardtail de poteci care să poată fi folosit și la DirtJump, însă ideea mi se pare de departe bună, din simplul motiv că am cunoștiințe care practică DirtJump-ul dar care adoră și potecile. Iar faptul că acum ai la dispoziție o bicicletă potrivită pentru ceea ce-ți place să faci, este lăudabil.
Ideea a fost simplă încă de la început, dar mai greu de pus în practică: bicicleta urma să ofere ore nesfârșite de distracție și să aibă un preț decent. Costul pentru versiunea entry este de 849 de euro, cât se poate de rezonabil, fără să afecteze cumva din prestația bicicletei, pe când cea mai scumpă versiune este oferită pentru 1.849 de euro.
Evident, utilizarea la potențial maxim a acestei biciclet rămâne rezervată doar pentru câteva sute de rideri din lume, însă uneori este bine să știi că ai la dispoziție un headtube de 65 de grade și un chainstay de doar 425mm, pe un hardtail. Reach-ul este de 444mm pentru dimensiunea M a cadrului, iar stack-ul de 590,7mm.
Matt Jones și-a adus din plin contribuția la construcția acestui model și îl poți vedea în acțiune în clip-ul de mai jos:
<iframe src=”https://player.vimeo.com/video/264339169″ width=”640″ height=”270″ frameborder=”0″ webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen></iframe>
<p><a href=”https://vimeo.com/264339169″>2018 Marin San Quentin</a> from <a href=”https://vimeo.com/marinbikes”>Marin Bikes</a> on <a href=”https://vimeo.com”>Vimeo</a>.</p>
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…