A doua zi petrecută în Austria la KTM Press Camp 2011 a fost și cea mai interactivă, deoarece am putut testa toate bicicletele pe single track-urile superbe din regiunea Otztal.
Pentru a parcurge traseele, am avut la dispoziție urcări cu telecabina până la aproximativ 2.400 de metri, de unde am coborât în viteză pâna la 1.000 de metri, în localitatea Solden. Pentru coborâri am ales în special biciclete full suspension. Deși puteai opta și pentru biciclete Cross Country, versiunea 2012, am considerat că nu sunt tocmai potrivite pentru coborârile foarte abrupte.
De asemenea, traseele au fost acoperite pe alocuri cu pietre de dimensiuni mari și ținând cont de faptul că nici prăpăstiile nu ne arătau prea multă îndurare, traseul a necesitat o atenție sporită. La mijlocul traseului, am avut posibilitatea de a schimba bicicleta și de a coborî în continuare cu un model diferit.
Trebuie să menționez că acestea au fost unele dintre cele mai spectaculoase și tehnice single track-uri pe care am pedalat vreodată. Încă o dată am înțeles cât de importantă este grija pe care autoritățile austriece o poartă bicicliștilor, facilitându-le acestora nenumărate posibilități de a pedala în natură.
Cu acest articol, încheiem seria noutăților de la KTM, nu înainte de a-i mulțumi producătorului pentru zilele oferite în regiunea Otztal din Austria. Te invit să vizualizezi mai jos pozele efectuate în ultima zi a press camp-ului cât și un scurt film cu secvențe surprinse pe single track-urile austriece.
Dragoș Mitroi
Ötztal, Austria
Video:
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Sunt 800 x 600. In conditiile in care majoritatea utilizeaza rezolutia 1024 x 768.
Frate, eu zic să puneţi pozele la jumătate din mărimea actuală. Că oricum nu se vede mai nimic...