Despre ce este vorba? EGO oferă un kit de conversie, care poate transforma aprope orice bicicletă intr-una electrică. Cu un montaj simplu dar și cu o greutate scăzuta, aceasta pare a fi în sfârșit varianta ideală care te scutește de plata telescaunului. În plus, îți oferă garanția că poți ajunge cu mare ușurință pe culmile munților, în locuri în care în mod normal, n-ai fi putut ajunge cu bicicleta ta de downhill sau de freeride.
Kit-ul EGO se poate monta pe orice bicicletă full suspension și dorește să-ți facă viața mai simplă, oferind trei moduri distincte de deplasare : accelerație la mână, susținere la pedalare sau pedalare fără intervenția motorului. Agregatul de 1.200 W oferă o autonomie de 40 km, o viteză maximă de până la 70 km/h, un timp de reîncărcare foarte scurt de doar 1 oră și posibilitatea de a urca pante cu o înclinație de până la 80% (adică 38 de grade). Greutatea motorului este de 3,3 kg iar cu tot cu acumulatori reușește să atingă doar 4,4 kg.
Chiar și dupa montarea motorului sub BB, producătorul promite ca manevrabilitatea bicicletei va fi la fel de bună. Pentru a salva din greutate, cei de la EGO au decis că acumulatorii vor fi montați într-un ghiozdan, pe care tu-l vei căra in spate. Împreună cu kit-ul de conversie va fi livrat și un așa numit controller, care-ți va oferi date precise despre distanțele parcurse, viteza maximă, puterea generată de motor și multe altele.
EGO susține ca acest kit este compatibil cu peste 70% din full suspension-urile de Freeride și Downhill de pe piață. Despre preț nu știm deocamdată prea multe, însa pe site-ul oficial se pot lansa deja comenzi.
Kit-ul deja a câștigat premiul ISPO brandnew 2011.
Detalii complete pe ego-kits.com (website in limba germană).
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Am spus-o in mai multe randuri : deja de la aparitie, e-bike-urile au starnit controverse, nemultumiri sau revolte sporadice. Adevarul este ca aceste biciclete sustinute la pedalat cunosc cifre de vanzari foarte mari in vest. Pe piata din Romania oferta este inca restransa, dar sunt multi cititoti care se intereseaza de acest tip de biciclete.
De aceea, legat de noutatile cu e-bike-uri, suntem datori sa anuntam toate aparitiile noi din domeniu. La urma urmei, tot biciclete se numesc.
Ma uitam si pe forumurile din Germania sau din Anglia la discutiile foarte aprinse intre cititori pe tema e-bike. Pina se va obisnui publicul cu idee si pina ce vor fi acceptate neconditionat, probabil ca situatiile conflictuale vor mai continua.
Eu unul cel putin nu vad nimic interesant la ebikruile astea, din ce in ce mai des stri depsre ebikes, pe langa ca nu au nimic in legatura cu ciclismul mai sunt si scumpe, ineficiente si grele, chiar nu vad o piata pentru asa ceva, daca vrei ceva cu motor iei un scuter ca toti manelisti si faci burta mare, chiar nu au nici o relevanta stirile astea pentru bikeri.