Vanzarile de biciclete in Germania, de la debutul crizei financiare, au scazut in medie cu 8 procente, cifra anuntata intr-o conferinta de presa de catre Rolf Lemberg, directorul asociatiei industriale ZIV.
In primele 6 luni ale anului 2009, au fost livrate conform statisticilor de vanzari, 2.554.000 de biciclete catre utilizatori finali, comparativ cu 2.774.000 biciclete livrate in aceeasi perioada a anului 2008. Lemberg a mai amintit si faptul ca in 2009, magazinele specializate in biciclete, au avut o cota de piata de 65 %, ceea ce inseamna ca cumparatorii au devenit constienti de faptul ca au nevoie de un aviz al unui expert in momentul cand achizitioneaza o bicicleta si au renuntat la achizitionarea acestora din super market-uri sau mega store-uri.
Chiar si importurile de biciclete din Germania au scazut in primele 6 luni ale acestui an cu aproximativ 5.4 %. Castigatorii crizei au fost producatorii de biciclete electrice, care in ciuda crizei si a preturilor mari ale produselor finale, au reusit sa vanda mai mult decat aveau propus pentru acest an. Lemberg a conchis, spunand ca pentru ultima perioada a lui 2009 se asteapta o stagnare, cifra de 8% nemaiputand fi depasita, astfel incat cu 2010, cifrele de vanzari sa revina la normal.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…