Categorii: IndustrieNoutati

BBB va dezvolta produse cu ajutorul clienților prin ThinkTank

Firma care se ocupă cu accesorii pentru biciclete și cicliști BBB și-a prezentat recent ThinkTank, o platformă online de interacțiune cu clienții și fanii săi. La ce exact va folosi aceasta? BBB a dus interacțiunea cu clienții mai departe de ce înseamnă social media sau alte strategii de atașament față de marcă și îi invită pe doritori să își exprime părerea și să vină cu idei cu privire la noile produse.

Primul proiect ce se va desfășura prin ThinkTank este realizarea unei ghidoline. Nu este exact primul accesoriu care vine în mintea unui pasionat de ciclism atunci când se gândește la biciclete, dar noua ghidolină va testa și fiabilitatea platformei. În cazul acesteia, va fi nevoie de completarea unui chestionar, iar odată cu acest lucru, utilizatorul va fi înscris într-o tombolă cu premii. ThinkTank poate fi găsită pe pagina de Facebook BBB, fiindu-i dedicată un tab separat.

Traian Goga

Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.

Share
Published by
Traian Goga

Stiri Recente

Ce a presupus organizarea Campionatului European de XCO: interviu cu Tudor Oprea

Ne reîntâlnim cu Tudor Oprea, de data aceasta nu în calitate de sportiv, nici de team manager. Tudor se află…

3 zile in urma

Ofertele acestei săptămâni: 13-19 mai 2024

Săptămâna aceasta am primit oferte de la AfiSport și de la BikeFun, pe care le puteți vedea mai jos. AfiSport…

5 zile in urma

Kross Level 2.0: entry-level cu o geometrie evoluată

Cei de la Kross au decis ca noul Level din aluminiu să aibă o geometrie foarte similară cu cea a…

5 zile in urma