Firma care se ocupă cu accesorii pentru biciclete și cicliști BBB și-a prezentat recent ThinkTank, o platformă online de interacțiune cu clienții și fanii săi. La ce exact va folosi aceasta? BBB a dus interacțiunea cu clienții mai departe de ce înseamnă social media sau alte strategii de atașament față de marcă și îi invită pe doritori să își exprime părerea și să vină cu idei cu privire la noile produse.
Primul proiect ce se va desfășura prin ThinkTank este realizarea unei ghidoline. Nu este exact primul accesoriu care vine în mintea unui pasionat de ciclism atunci când se gândește la biciclete, dar noua ghidolină va testa și fiabilitatea platformei. În cazul acesteia, va fi nevoie de completarea unui chestionar, iar odată cu acest lucru, utilizatorul va fi înscris într-o tombolă cu premii. ThinkTank poate fi găsită pe pagina de Facebook BBB, fiindu-i dedicată un tab separat.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…