All-Wings Falcon reduce desing-ul șeii la părțile esențiale – suport pentru oasele șezutului, eliminând tot ce nu e necesar. Rezultatul e o șa care arată diferit de orice altceva de pe piață și care promite confort pentru întreaga zi, fără puncte de presiune, fiind dedicată în special cicliștilor de anduranță.
Din acest motiv, designerul Vincent Tseng a eliminat complet nasul șeii în proiectul său, lăsând doar două aripi de susținere cu un canal central adânc între ele.
Cea mai mare parte a greutății ciclistului pare a fi suportată de oasele șezutului în zona din apropierea șinei, unde șaua oferă mult suport și foarte puțin flex.
Extensia din laterale a aripilor permite apoi distribuirea greutății pe o suprafață mai mare și oferă stabilitate, compensând lipsa nasului șeii.
Forma curbată în față a modelului Falcon îl face ideal pentru cei ce vor să varieze poziția pe bicicletă. Nu te poți muta în față și în spate ca pe o șa convențională, dar poți păstra același confort indiferent unde ai mâinile pe ghidon, deoarece la aplecare în față nu există elemente ce să adauge puncte noi de presiune. De asemenea șaua permite deplasarea centrului de greutate în față sau în spate, la succesiuni de urcări și coborâri abrupte. Nu mai e nevoie de poziția inconfortabilă pe vârful șeii, folosită pe urcările dificile.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații și imagini de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…