Alaturi de versiunile din carbon, vor fi disponibile alte trei versiuni echipate cu cadru din aluminiul. Bineinteles preturile vor fi pe masura materialului utilizat. Revenind la carbon, Trek Remedy este livrat cu noua tehnologie OCLV, ce foloseste o fibra diferita fata de cea a anului trecut, reusind astfel sa scada aproximativ 100 de grame din greutatea totala a cadrului. Totusi sectiunea inferioara a basculei ramane din aluminiu, doar sectiunea superioara fiind realizata din carbon OCLV.
O alta tehnologie este ABP Convert, care mentine suspensiile active in timpul franarii. Este echipata cu amortizoare special reglate pentru acest model, un „shock” Fox RP23 DRCV si o furca Fox 32 Talas FIT RLC cu o cursa de pina la 150 de mm. Teava furcii (headtube-ul) este conica, franele Avid XX iar anvelopele Bontrager XR3 Team cu o latime de 2.35′.
Noul Trek Scratch Air 2011
Alaturi de modelul Remedy a fost prezentat si modelul Scratch 2011. Este disponibil in doua versiuni, Air si Coil. Versiunea Air beneficiaza de o cursa de amortizare de 180 de mm pentru partea frontala si de 160 de mm pentru cea posterioara, pe cand versiunea coil beneficiaza de aceeasi valoare de amortizare, atat pe fata cat si pe spate : 180 de mm. De asemenea, este echipata si cu noua furca Fox 36.
Noul Scratch Air este dedicat probelor de freeride sau enduro si alaturi de modelul Remedy, beneficiaza de amortizoare lucrate impreuna cu cei de la Fox, ce au suferit un mic tuning, pentru a face o echipa perfecta cu noile modele Trek.
via | Trek Blog
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Detin un Trek Scratch 8 Air 2011, pot spune ca este o bicicleta fantastica. O mica corectare la articol: la varianta Scratch Air suspensia spate are cursa de 170mm iar pe fata sunt disponibile doua furci 160mm si 180mm.