Forma cadrului te face sa-i recunosti imediat apartenenta la casa spaniola, elemente precum teava superioara curbata sau urechile cadrului fiind primele care iti ofera indicii ca aici este vorba despre un Orbea si nu despre alta bicicleta.
Cadrul este livrat cu un Bottom Braket BB30, o bascula mai scurta decat cea a modelului anterior, gatul cadrului beneficiaza de o forma conica iar „seat tube”-ul (teava seii) este usor curbata. Suficient insa cat sa o remarci. Toate aceste artificii de constructie au dus la scaderea cu 200 de grame fata de greutatea modelului 2006.
Orbea va oferi noul Alma 29er in trei dimensiuni si doua paintwork-uri diferite. La capitolul rigiditate, contribuie din plin urmatoarele elemente : teava inferioara a cadrului de dimensiuni generoase, ce beneficiaza de o nervura curbata spre interior, tevile groase in partea inferioara a basculei si cum mentionam mai devreme, gatul furcii care beneficiaza de o forma conica.
In linii mari, dotarile celor patru versiuni sunt foarte diferite. Spre exemplu, cumparatorii vor avea ocazia sa aleaga intre patru tipuri de sisteme de franare diferite : Avid XX, Shimano XTR, Shimano XT sau Formula RX. Acelasi lucru este valabil pentru toata gama de componente ce echipeaza bicicleta, de la schimbatoare pina la butuci. Anvelopele sunt standard pe toate modelele : Hutchinson Python 29er care sunt in mod evident, tubeless.
Preturile pornesc de la 1.600 euro iar modelul va putea fi achizitionat incepand cu luna iulie 2010.
Mai multe detalii disponibile in curand pe site-ul orbea.com.
via | Orbea
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…