GT Fury Carbon 2012 se numără printre puținele biciclete care te face să te întrebi dacă nu cumva trăim în viitor chiar astăzi. Sau cel puțin aceasta este impresia pe care reușește s-o creeze. Forma cadrului nu este ceva de care te lovești zilnic și în plus, acesta este realizat din carbon pentru a reduce semnificativ din greutate. Dacă în urmă cu ceva ani existau foarte multe voci care afirmau că utilizarea carbonului pentru bicicletele de downhill este o idee cât se poate de greșită, iată că celor de la GT li se alătura din 2012 și cei de la Trek, care oferă oferă un model construit tot în jurul unui cadru din carbon.
Deși nu se oferă date precise despre greutatea noului GT Fury, se așteaptă ca aceasta să se învârtă în jurul valorii de 16 kg. Poate că poziționarea angrenajului în partea inferioară a cadrului este impresionantă dar și mai interesantă este poziționare amoritzorului spate, acesta fiind mascat parțial de unele segmente ale cadrului.
Furca Marzocchi 888 RV cu o cursă de 200 mm și amortizorul Marzocchi Roco R cu o cursă de 210 mm te vor asigura că vei putea aborda trasee foarte dificile. Ba chiar și pe cele de cupă mondială! La nivelul transmisiei, cei de la GT au optat pentru Sram X5 (schimbător pinioane), Sram PG-950 (pinioane), FSA Gravity MotoX (angrenaj) și dinnou Sram X5 (pentru shifter).
Va exista bineînțeles și o versiune cu cadru din aluminiu. Informații extra poți afla pe GT Bicycles, însă datele tehnice pentru modelul Fury Carbon sunt eronate.
via GT
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Nu, GT au fost primii care au scos cadre de serie de carbon la dh acum 3-4 ani, parca. Modelul prezentat este team, word cup este varianta de concurs. Cadru are kevlar in compozitie pt. a nu se sparge cand sar pietre.
Stire bomba- Fratii Atherton vor concura pe GT la anul!!!! Fly!
Nu trek au fost primii cu frame carbon pe dh? Ask Gwin...