Ca si pina in prezent GT Fury se bucura in continuare de un aspect agresiv, dat in mare parte de unghiurile si forma tevilor cadrului. Acesta va fi realizat din carbon si promite o greutate scazuta combinata cu o rezistenta excelenta, indiferent de coborarea la care este supusa bicicleta.
Partea din spate a bicicletei beneficiaza de o cursa foarte generoasa de 211 mm si de un ax Maxile in dimensiunea 12×150 mm. Furca este prezentata in datele tehnice ca fiind un Fox 40 FIT RC2 desi din pozele de prezentare se observa clar ca modelul Fury este dotata ca si pina in prezent cu o furca Rock Shox Boxxer.
Pentru amortizarea socurilor din spate se face raspunzator un Fox DHX RC4 cu compresie ajustabila (low si high speed) si rebound. In mod surprinzator, sau nu, franele Shimano Saint, au fost inlocuite cu un model de la Formula, the One, echipat cu discuri de 203 mm pentru partea anterioara respectiv 180 de mm pentru partea posterioara.
Modelul Fury este disponibil atat in versiunea World Cup, galben, cat si in varianta Team, in culoarea albastra.
Mai multe detalii vor fi disponibile online, pe site-ul GT. Pina atunci, speram sa clarificam si intrebarile asupra furcii ce echipeaza acest model.
via | GT
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…