Ca si pina in prezent GT Fury se bucura in continuare de un aspect agresiv, dat in mare parte de unghiurile si forma tevilor cadrului. Acesta va fi realizat din carbon si promite o greutate scazuta combinata cu o rezistenta excelenta, indiferent de coborarea la care este supusa bicicleta.
Partea din spate a bicicletei beneficiaza de o cursa foarte generoasa de 211 mm si de un ax Maxile in dimensiunea 12×150 mm. Furca este prezentata in datele tehnice ca fiind un Fox 40 FIT RC2 desi din pozele de prezentare se observa clar ca modelul Fury este dotata ca si pina in prezent cu o furca Rock Shox Boxxer.
Pentru amortizarea socurilor din spate se face raspunzator un Fox DHX RC4 cu compresie ajustabila (low si high speed) si rebound. In mod surprinzator, sau nu, franele Shimano Saint, au fost inlocuite cu un model de la Formula, the One, echipat cu discuri de 203 mm pentru partea anterioara respectiv 180 de mm pentru partea posterioara.
Modelul Fury este disponibil atat in versiunea World Cup, galben, cat si in varianta Team, in culoarea albastra.
Mai multe detalii vor fi disponibile online, pe site-ul GT. Pina atunci, speram sa clarificam si intrebarile asupra furcii ce echipeaza acest model.
via | GT
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…