Poate că are alura unui mountainbike, însă această bicicletă a fost gândită de la bun început pentru utilizarea în oraș. Asemenea unui SUV cu garda la sol foarte mică. Cu toate acestea, nimic nu i-a împiedicat pe cei din juriul iF Product Design Award să-i ofere titlul suprem, la capitolul design.
Cu puțină atenție vei remarca imediat cadrul cu un design nonconformist, mai ales construcția în preajma seattube-ului. Sub șa este plasat direct acumulatorul dar și motorul electric, conectat la angrenaj. Noutatea este reprezentată de faptul că producătorii au construit un cadru dedicat, care integrează armonios motorul și acumulatorul.
Gryphon va fi disponibil cu sistemul de transmisie conceput de TranzX începând cu primăvara anului 2012 și va fi disponibil în versiune single speed sau dotată cu 30 de viteze. Algerea rămâne clientului. Va putea fi utilizată atât în oraș cât și pe teren ușor denivelat.
via JD
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…