De la primele începuturi ale brand-ului Sour, klunker-ul destinat mountain-bike-ului Bad Granny a fost proiectul lor favorit. O bicicletă de munte rigidă construită din oțel cu un singur pinion și cu un tub suplimentar pentru întărirea triunghiului din față. Exact ca în zilele în care klunker-ul avea să dea startul unei noi industrii, anume, cea de mountainbike.
Cei de la Sour nu cred ca vor avea un succes absolut în vânzarea noului Bad Granny, căci nu oferă o preformanță extraordinară pe traseu. Prin urmare, klunker-ului modern este lansat sub forma unei ediții ultra-limitate. Doar 10 modele vor fi construite și vândute, pentru cei nostalgici.
Sour, după cum se observă în poze, a decis ca design-ul modelului Bad Granny să fie absolut unic. În final rezultatul fiind un aspect ruginit al cadrului, un ghidon din oțel Brainfart cu maneta integrată a tijei de șa hidraulice și un angrenaj Cyber din oțel cu foaie ActoFive. Toate componentele „custom” sunt fabricate în Dresden, Germania.
Cadrul și furca Bad Granny în sine sunt deja definiția unicului. Dar Sour a vrut să-l facă și mai cool pentru această ediție limitată Raw. Astfel, obții același ghidon personalizat din oțel de 22,2 mm pe care Flori (Brainfart Industries) l-a construit pentru el.
Ghidonul Brainfart Industries CrMo dispune de prindere integrată pentru maneta tijei de șa hidraulică. La rândul lui, ghidonul, vine cu 6 grade upsweep și 16 grade backsweep și are o lungime de 820 mm (S/M), 820 mm (M/L) și 840 mm (L/XL).
Una peste alta, pe cadrul Bad Granny se află și angrenajul de la Cyber Cycles. Este construit din oțel și vine în dimesiunile de 160, 165 sau 170 mm (la alegere), iar în completare vine foaia cu 32 de dinți de la ActoFive construită din aluminiu.
Sudurile cadrului și furca sunt făcute în Germania. În triunghiul de față al cadrului regăsim o bară de ranforsare, un head-tube al caărui lungime este de 44 mm (tappered/straight) și un BB de 73mm. Configurația poate funcționa și cu un singur pinion, dar și cu schimbător de viteze.
Cadrul este pe standardul Boost, chieța tijei de șa este integrată, iar cablurile sunt rutate prin exterior cu excepția celui pentru tija de șa hidraulică.
Lățimea maximă a anvelopei pe care o permite cadrul este de 27,5 x 2,4 inch sau 29 x 2,3 inch.
Sour l-a convins pe Flori (Brainfart Industries) să construiască zece cockpit-uri și zece cadre. Prin urmare brand-ul nemțesc vor pune la vânzare doar zece modele. Disponibile doar în aspectul brut și ruginit, fiecare finisate cu o placuță amplasată pe top-tube.
Prețul pe care trebuie să îl platești să fii cel mai cool de pe dealul tău este de 2.420 euro. În preț sunt incluse ccadrul, furca, angrenajul și ghidonul (+transportul).
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…