Compania norvegiană reTyre a dezvoltat un sistem nou de transformare “instant” a bicicletei dintr-una normală, cu care mergi vara, într-una capabilă să pedalezi și iarna pe drumuri acoperite cu zăpadă, gheață sau mocirlă.
reTyre este un sistem extrem de inovativ pe care îl poți avea la tine în rucsac, și folosi doar dacă drumul îl cere. reTyre este practic o fâșie de cauciuc care se fixează peste anvelopa ta de oraș. Instalarea se face ușor, în doar câțiva pași. Tot ce trebuie făcut este să demontezi roata, să o dezumfli, să instalezi cauciucul reTyre peste anvelopă, să introduci talonul reTyre între jantă și anvelopa normală, umfli la loc roata și apoi tragi fermoarul. Noul strat de cauciuc cu profil de iarnă și ținte, este acum suprapus peste anvelopa normală a bicicletei.
reTyre adaugă 5 mm peste anvelopa normală a bicicletei. Așa că asigură-te că este loc. În mod normal spațiul dintre cadru și anvelopă este suficient de mare, acesta fiind mai mic doar când ai instalate și aripi.
Sistemul reTyre este disponibil pentru anvelope de 28 inch (trekking, touring, ciclocros) în două dimensiuni: mediu – pentru anvelope 622/37-40 și mare – pentru anvelope 622/42-44. Prețul este de 290 lei pentru un reTyre sau 580 lei pentru o pereche dacă vrei să instalezi la ambele roți. Pentru livrare în România se mai adaugă 145 lei transportul.
Nu uita că în România este interzis bicicletelor să circule pe carosabil acoperit cu zăpadă, practic pe drumuri care nu au fost deszăpezite, chiar dacă bicicleta este echipată cu anvelope de iarnă. Însă în oraș, unde drumurile sunt deszăpezite însă de multe ori prost, acest sistem reTyre poate fi folositor.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…