Standardul de realizare al pistelor de biciclete în România este sublim, dar lipsește cu desăvârșire, ca să cităm vorbele unul clasic. O nouă dovadă se poate găsi la Oradea, unde Primăria a inaugurat un tronson de 1,2 kilometri de piste pentru biciclete și alee pietonală în același timp. Deși la prima vedere ai fi tentat să crezi că cele două benzi sunt pentru cele două sensuri de mers ale bicicliștilor, semnul de circulație care străjuiește intrarea pe acest drum devine sursa deziluziilor. Așa este, câte o bandă pentru fiecare din cele două „specii” pentru care această cale a prins viață…
Sursa: Oradea.ro
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
"Nu era loc" sufcient ptr mai mult :D ... Poate ca era mult de munca sa aduca modificari pentru ceva mai lat. Si apoi prea multa umbra la biciclisti le strica perspectiva orizontului ! :)
Da' tot e bine si atat ... sunt orase din tara, precum Tg-Jiu unde autoritatile ignora cu impertinenta absoluta orice idee privind pistele de biciclisti: n'avem unde, nu e loc, nu sunt bani, nu sunt **** !
Colt cu str. Ronald Reagan, atat.
Ce latime are pista (partea de biciclisti), in total si ca latime utila (deci eliminand latimea marcajului...)? Si niste standarde exista, dar sunt vechi si desuete si nefavorabile biciclistilor, dar ce s-a facut prin tara pana acum in materie de infrastructuri pentru biciclete nu prea respecta nici macar acele standarde proaste...