Standardul de realizare al pistelor de biciclete în România este sublim, dar lipsește cu desăvârșire, ca să cităm vorbele unul clasic. O nouă dovadă se poate găsi la Oradea, unde Primăria a inaugurat un tronson de 1,2 kilometri de piste pentru biciclete și alee pietonală în același timp. Deși la prima vedere ai fi tentat să crezi că cele două benzi sunt pentru cele două sensuri de mers ale bicicliștilor, semnul de circulație care străjuiește intrarea pe acest drum devine sursa deziluziilor. Așa este, câte o bandă pentru fiecare din cele două „specii” pentru care această cale a prins viață…
Sursa: Oradea.ro
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…
Vezi comentarii
"Nu era loc" sufcient ptr mai mult :D ... Poate ca era mult de munca sa aduca modificari pentru ceva mai lat. Si apoi prea multa umbra la biciclisti le strica perspectiva orizontului ! :)
Da' tot e bine si atat ... sunt orase din tara, precum Tg-Jiu unde autoritatile ignora cu impertinenta absoluta orice idee privind pistele de biciclisti: n'avem unde, nu e loc, nu sunt bani, nu sunt **** !
Colt cu str. Ronald Reagan, atat.
Ce latime are pista (partea de biciclisti), in total si ca latime utila (deci eliminand latimea marcajului...)? Si niste standarde exista, dar sunt vechi si desuete si nefavorabile biciclistilor, dar ce s-a facut prin tara pana acum in materie de infrastructuri pentru biciclete nu prea respecta nici macar acele standarde proaste...