Încă de la inaugurarea primului tronson al viitorului bulevard Uranus, partea care era rezervată bicicliștilor a stârnit reacții variate, unii declarându-se mulțumiți de progresul făcut de Primărie în ceea ce privește calitatea infrastructurii pentru biciclete, alții susținând că nici acum edilii Capitalei nu au nimerit „rețeta” potrivită. Din această ultimă categorie face parte OPTAR, care a înaintat Primăriei București o analiză pertinentă și bine documentată asupra lipsurilor acestui nou segment de infrastructură.
Analiza celor de la OPTAR se referă la tipul de infrastructură, argumentând de ce pe Buzești sunt „benzi” și nu „piste”, la lățimea acestora, care se dovedește nu tocmai conformă, dar și alte aspecte precum marcajele de traversare ori riscul blocării benzilor de către mașinile de aprovizionare. Analiza poate fi consultată pe site-ul OPTAR, dar și derulând slideshow-ul de mai jos.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
eu sunt de parere ca , oprescu a furat prea mult din infrastructura acestui tronson.