Încă de la inaugurarea primului tronson al viitorului bulevard Uranus, partea care era rezervată bicicliștilor a stârnit reacții variate, unii declarându-se mulțumiți de progresul făcut de Primărie în ceea ce privește calitatea infrastructurii pentru biciclete, alții susținând că nici acum edilii Capitalei nu au nimerit „rețeta” potrivită. Din această ultimă categorie face parte OPTAR, care a înaintat Primăriei București o analiză pertinentă și bine documentată asupra lipsurilor acestui nou segment de infrastructură.
Analiza celor de la OPTAR se referă la tipul de infrastructură, argumentând de ce pe Buzești sunt „benzi” și nu „piste”, la lățimea acestora, care se dovedește nu tocmai conformă, dar și alte aspecte precum marcajele de traversare ori riscul blocării benzilor de către mașinile de aprovizionare. Analiza poate fi consultată pe site-ul OPTAR, dar și derulând slideshow-ul de mai jos.
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
Vezi comentarii
eu sunt de parere ca , oprescu a furat prea mult din infrastructura acestui tronson.