Noua Bell 4Forty Air MIPS are ventilație mai bună și primește caracteristici premium

Noua cască Bell 4Forty Air MIPS a fost echipată cu o carcasă nouă, căptușeală MIPS și câteva caracteristici premium, regăsite în general, doar la modelele mai scumpe. Pentru aerisire, noua Bell 4Forty Air MIPS dispune de 15 fante largi de ventilație.

Bell 4Forty Air MIPS este o casca bicicleta ușoară, „open-face”, îndreptată în principal spre trail mtb. Similar cu modelul anterior 4Forty, noua Air MIPS păstrează reglajul în trei poziții a cozorocului, având fantele mai mari de ventilație dedesubt, unde se pot pune și ochelarii de soare. În plus față de ventilația mai bună, casca este acum și mai compatibila cu ochelarii goggles, întrucât spatele căștii dispune de o ridicătură, gândită să împiedice cureaua elastică să alunece.

Noua Bell 4Forty Air oferă acoperire rezonabila pentru ceafă, similar cu modelul sau anterior. Polistirenul EPS nu este mult vizibil întrucât carcasa din policarbonat acoperă cea mai mare parte, fapt care oferă căștii și un aspect mult mai pălcut.

Una din caracteristicile premium este prinderea magnetică Fidlock de sub bărbie. Aceasta poate fi foarte ușor închisă chiar și cu o singură mână. Casca dispune și de sistemul Bell Float Fit, care ajută mult la reglarea ușoară a curelușelor în jurul urechilor. La Bell 4Forty Air mai avem și Sweat Guide, un sistem proprietar, despre care Bell spune că direcționează transpirația de pe frunte, pe lateralele capului, în așa fel încât să nu-ți intre în ochi.

Bell 4Forty Air, preș și disponibilitate

Noua Bell 4Forty Air MIPS este deja disponibilă pe piață, în mărimile S-XL, pentru circumferințe ale capului de la 52 cm la 65 cm. Prețul anunțat este de 104,99 euro. Căștile Bell sunt disponibile în România prin importatorul Extreme Riders, însă modelul 4Forty Air nu face parte din oferta lor pentru acest sezon.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma