Firma britanică se pregătește de sărbătoare anul acesta. Va împlini nu mai puțin de 125 de ani de la înființare, motiv pentru care se impune o schimbare. „Victima” va fi emblema acestui brand.
După cum era de așteptat, bicicletele disponibile cu acest nou logo vor fi în ediție limitată, dar vor include modele de toate tipurile: cursiere, biciclete de oraș și de confort; SP Race, Classic De Luxe, Clubman, Superbe, Sojourn și Caprice poartă deja logo-ul aniversar și pot fi cumpărate.
Povestea Raleigh începe în 1887, când Frank Bowden cumpără un modest magazin de biciclete de pe strada Raleigh din Nottingham. Drumul urmat de atunci încolo se poate încadra în tiparul companiilor de succes: firma de biciclete a contribuit la popularizarea acestei noi invenții la începutul secolului 20, a aprovizionat trupele britanice cu biciclete în timpul celor două conflagrații mondiale, dar și campioni de renume ai ciclismului, precum Joop Zoetemelk și Reg Harris, a avut chiar și 10.000 de angajați la un moment dat care produceau anual 1 milion de biciclete și a dat naștere altor mărci consacrate, precum Sturmy Archer.
Logo-ul care marchează 125 de ani de existență va purta simbolul folosit inițial de Sir Frank Bowden, care s-a stins în 1921, adică un cap de bâtlan.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…