Compania Meridian Taxi din București este prima companie de taxi care s-a alăturat campaniei de creştere a siguranţei rutiere „Drumul public este al tuturor”. Inițiatorii, Organizaţia pentru Promovarea Transportului Alternarnativ în România (OPTAR) şi Comunitatea Bicicliştilor din Bucureşti (CBB), au semnat un parteneriat cu compania Meridian Taxi, ce are ca scop atenționarea călătorilor cu privire la riscurile deschiderii imprudente a portierei. Astfel, pe portierele din spate ale maşinilor taxi vor fi montate autocolante cu mesajul „Atenţie la biciclişti!”.
Demersul companiei Meridian Taxi denotă respect pentru siguranţa și viaţa participanţilor la trafic, precum şi interesul de a promova măsuri de încurajare a utilizării modurilor de transport alternative, prin sporirea siguranţei în trafic. Totodată, prin parteneriatul încheiat, se face dovadă de responsabilitate faţă de cetăţenii care aleg să utilizeze bicicleta ca mijloc de transport urban.
„In România, legislația rutieră nu pune accent pe siguranța categoriilor vulnerabile de participanți la trafic: pietonii și bicicliștii. De aceea, acest parteneriat este important pentru mesajul pe care vrem să-l transmitem: ne dorim mai multa siguranță pe străzi. Iar colaborarea cu firma Meridian Taxi face dovada faptului că, de multe ori, astfel de măsuri se pot aplica simplu, prin bunăvoința și prin înțelegerea problemelor celorlalți” declară Marian Ivan, președinte al OPTAR
„Creșterea siguranței rutiere reprezintă o prioritate pentru compania noastră. Am ales să ne implicăm în această campanie pentru a ajuta la constientizarea pericolelor la care sunt supuși participanții la trafic” replică la rândul său Lucian Marin, Director Executiv al Meridian Taxi.
Peste 1.000 de bicicliști și-au stabilit deja un obiectiv sportiv ambițios, înscriindu-se la una dintre numeroasele competiții din cadrul Salzkammergut…
Când vine vorba de pedalat în sezonul rece, alegerea echipamentului potrivit poate face diferența dintre o tură reușită și una…
Compania Raymon intră in posesia lui Susanne și Felix Raymundo, fiind achiziționate restul de acțiuni de la Pierer Group, devenind…
Vezi comentarii
Nu confundati mesajul companiei, plin de bunatate flower power, cu atitudinea soferilor si a calatorilor care pot fii grobieni. Citeste afisul plictisit in trafic si cand coboara, uita ca lui I se adresa mesajul.
Oricum laudabila initiativa.
Si pe portiera soferului ar trebui lipit autocolantul.