Categorii: Generale

Cinq lansează Plug5 Pure instalat în ghidon, pentru a-ți încărca din mers GPS-ul

S-a întâmplat să ți se termine bateria la ciclocomputer și să nu reușești să salvezi tura aia epică, sau mai rău, să nu-ți mai meargă navigația și să te rătăcești? Cinq Plug5 Pure oferă acum încărcătorul instalat direct în pipă și gâtul furcii, cu care poți extrem de ușor, să încarci ciclocomputerul, gps-ul, lanterna, telefonul sau orice alte electronice cu mufă USB-C.

Instalarea Cinq Plug5 Pure la bicicletă

Cinq Plug5 Pure se poate instala în orice furcă cu steerer cu diametru de 1-1/8″, indiferent dacă este din aluminiu sau carbon. Acum, mai mulți cicliști își pot încărca electronicele cu ajutorul acestui dispozitiv, care la rândul său este alimentat de la dinamul bicicletei.

Cinq Plug5 Pure se instalează în gâtul furcii și practic înlocuiește floarea de care se fixează pipa. Pipa și implicit ghidonul, se prind acum prin sistemul Aheadset care se mărește în interiorul țevii furcii pe măsură ce înșurubezi.

Opțiune suplimentară – bateria tampon Smart Power Pack-II

Pentru Cinq Plug5 Plus poți cumpăra separat o bateria “tampon” denumită Smart Power Pack-II, de care cel mai probabil ai nevoie în turele lungi de bikepacking. Dispozitivul are câteva specificații suplimentare cum ar fi lanterna cu LED, stop și funcție luminoasă SOS. Nu este integrată în interiorul țevii steerer a furcii ci este la exterior, asta însemnând că o poți lua seara cu tine în cort pentru a-ți încărca dispozitivele, asta după ce în cursul zilei ea a fost la rândul ei încărcată de dinam.

Preț și disponibilitate pe piață

Noua Cinq Plug5 Pure costa 159 euro, iar Cinq Smart Power Pack-II costă 99 euro. Pentru prețul de 239 euro primești întreg kit-ul care constă în Plug5 Pure, SPP-II, X-Mount și cablul Cinq USB.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma