Pentru mulți dintre noi, penele de cauciuc sunt coșmarul suprem atunci când mergem cu bicicleta. Nu este o operațiune prea complicată să demontezi anvelopa, să schimbi camera și să reașezi la loc tot agregatul, dar de cele mai multe ori este ultimul lucru care ai dori să ți se întâmple. Așa că îți prezentăm @cme FlatFree Wheelset, o pereche completă de roți cu care nu vei mai face pană. Niciodata.
Da, am scris bine mai sus. Nu vei mai face pană. Steve Boehmke, un activ membru al comunității de bicicliști din Los Angeles, a dezvoltat împreună cu cei de la Hutchinson niște anvelope care nu se dezumflă indiferent în cât de multe puncte sunt găurite de diferite obiecte ascuțite, precum cuie sau cioburi. Pentru explicații mai pe-ndelete, te invităm să vizionezi filmul de mai jos. Ideea de bază este că aceste anvelope, a căror secret nu este dezvăluit, sau cel puțin nu în întregime, sunt greu de montat pe roți și chiar necesită un set special de jante. Acesta este motivul pentru care există @cme FlatFree Wheelset, perechea de roți pe care sunt instalate direct aceste anvelope.
Disponibile momentan în două mărimi, 26 de inchi și 700C, și 3 configurații de butuc (butuc cu casetă, butuc cu pinion liber/fix și butuc cu torpedo), @cme FlatFree Wheelset folosesc anvelope late de 35mm și care au o durată de viață de circa 3.000 de mile. Mai mult, sunt concepute și ținând cont de siguranța biciclistului, având benzi reflectorizante pe fiecare parte. Dacă vrei să afli mai multe amănunte despre roți, vizitează această adresă.
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…
Vezi comentarii
That so stupid....adica, puii mei, unde ii farmecul? Nu am chef sa simt toate pietricelele in sa.
Sunt camere cu multiple compartimente separate si minuscule, cum au vehicolele militare. Camera cel mai probabil seamana mai mult cu o spuma de cauciuc foarte aerata si apoi intarita decat cu un tub. Asta i-ar permite injectarea in spatiul dintre janta si cauciuc... si se "intareste" acolo. Acesta e probabil si unul din motivele pentru care se livreaza "gata montata".