Fulcrum își scoate la iveală cele două noi seturi de roți high-end cu care va ataca piața cursierelor în 2012, Racing Zero și Racing One.
Față de versiunea anterioară, acestea au pierdut niște grame și au câștigat rigiditate mai ales prin butucul de spate cu o flanșă înaltă, Mega Driveside. Ar mai fi de menționat și aspectul vizual, îmbunătățit de o grafică mai aparte, dar cele două seturi au și mai multe inovații tehnologice de arătat. Modelul Racing Zero LE Competition beneficiază acum de rulmenții de ceramică CULT. Roata de spate este mai ușoară cu 25 de grame, cântărind în prezent 800 de grame, dar cea de față a rămas la fel, din toate punctele de vedere. Setul amintit va costa în jur de 1099 de lire sterline și va fi disponibil din aprilie.
Modelul Racing One Limited Edition beneficiază de același butuc Mega Driveside și de rulmenții CULT, dar cântărește cu 8 grame mai mult decât Racing Zero LE. În schimb, diferența de preț este substanțială – 799 de lire sterline/pereche.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Rulmentii CULT au doar bilele din ceramica iar inelele sunt din otel inoxidabil special, deci nu-s rulmenti complet ceramici, ci hibrizi.
Se spune despre varianta full ceramic ca are frictiune aproape ZERO (eu cred cu tarie acest lucru), iar la biciclete se pot folosi fara probleme, chiar am vazut prezentari video cu roti care se invart f. mult si aproape ca nu se mai opresc; deja te plictisesti privindu-le.
Dupa ce se opresc din rotire, penduleaza de te enerveaza!
Fantastici acesti rulmenti!!