Magura a fost fondată în 1983 și a produs frâne pentru biciclete începând cu finele anilor 80. Cu o experiență de peste 20 de ani în spate, compania lansează o nouă gamă de frâne, MT NEXT, cu două sau patru pistoane în etrier, în funcție de utilizare. Noile frâne vor fi de altfel și mai ușoare decât generația precedentă, cu performanțe la fel sau poate, mai bune.
Sistemul de înlocuire al plăcuțelor, magneticXchange va simplifica foarte mult acest proces, transformându-l în joacă de copii.
Frâne cu 2 pistone în etrier
Modelul de top, în special dedicat bicicletelor de Cross Country, MT8, este cea mai ușoară frână produsă de Magura. Greutatea frânei de față, cu tot cu manetă, etrier, conductă, disc de 160mm și șuruburi este de doar 299 de grame. Prețul recomandat este de aproximativ 300 de euro, iar livrările încep din luna iunie. Corpul și maneta sunt realizate din carbon, iar etrierul din aluminiu.
Frânele Magura MT6 cântăresc cu 30 de grame mai mult, utilizează un corp și o manetă din aluminiu și oferă performanțe similare pentru un preț mai mic, de aproximativ 220 de euro.
Mai jos plasate în gama, frânele MT4 vor avea un preț de 120 de euro și vor cântări cu 45 de grame mai mult decât modelul MT8. Ajustarea distanței levierului față de ghidon se va face cu ajutorul unui imbus și nu cu ajutorul unui robinet ca în cazul modelelor mai sus plasate în gamă.
Cele mai ieftine modele din gamă vor fi frânele MT2.
Frâne cu 4 pistoane în etrier
Noile frâne de top cu 4 pistoane în entrier se vor numi MT7, vor cântări 355 de grame și vor fi oferite pentru aproximativ 270 de euro/frână. Sunt concepute pentru downhill și enduro, iar etrierul este o replică al etrierului construit pentru motociclete. De altfel, frânele vor avea 4 plăcuțe de frână distincte/etrier (8 în total).
Un model ceva mai ieftin va fi MT5. Cu aceeași construcție, dar cu materiale diferite și cu o greutate cu 45 de grame mai mare decât modelul de top, acesta va fi oferit pentru aproximativ 170 de euro/bucata.
via Magura
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…