Noile frane Alhonga Hyper (HJ-OD01) sunt atractive datorita greutatii reduse : doar 290 de grame pentru maneta si etrier. Sistemul foloseste doua pistoane in etrier pentru franari eficiente iar prin arterele acestuia „curge” un ulei mineral non coroziv si nu lichid de frana, asa cum probabil multi s-ar fi asteptat.
Detalii despre greutatea discului de frana nu sunt facute publice, in schimb sunt oferite mai multe variante de dimensiuni. 160 de mm este standard si se poate opta pentru un disc de 180 de mm sau 203 mm. Atat manetele cat si etrierul sunt realizate din aluminiu. Etrierul este realizat dintr-o singura piesa si a fost astfel gandit incat sa se regleze automat in momentul montarii.
Parghia manetei de frana este realizata tot din aluminiu si beneficiaza de un design pentru actionarea cu doua degete. Mai mult decat atat, constructia manetei permita montarea acesteia fara a demonta manetele schimbatoarelor de foi si pinioane sau a mansoanelor, un trend pe care-l urmeaza toti producatorii mari in ultima perioada.
Detalii despre costurile sistemului de franare Alhonga Hyper nu au fost facute publice.
via | Alhonga
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Chiar as fi curios sa aud o parere despre aceste frane, precum si variantele acestora mecanice. Vad ca Devron a inceput sa le foloseasca pentru bicicletele entry-level, insa sunt reticent la a-mi cumpara una din acestea echipata ca atare. S-ar putea sa le testati, va rog? HT 0.7/0.9 sunt modelele.
Toate bune!
Salut Alex, nu cunoaștem momentan vreun importator de Alhonga în România, prin urmare singura șansă este să le prindem pe o bicicletă. Cu siguranță vom publica un review dacă se va ivi ocazia. Mersi!