Categorii: CursiereNoutati

Factor 001 pentru clienti premium

Una dintre cele mai scumpe biciclete din lume fabricate in serie pentru clienti premium poarta denumirea de Factor 001 si provine de la producatorul bf1systems. Compania a luat nastere in anul 1993 iar activitatea principala este reprezentata de fabricarea unor produse foarte avansate din punct de vedere tehnic, in special pentru industria de motorsport dar si pentru cea aeronautica.


Asadar, cum s-ar putea prezenta o bicicleta fabricata de un producator cu o asemenea carte de vizita? Bf1systems o descriu ca fiind mai mult decat suma tuturor componentelor ce o alcatuiesc : reprezinta o experienta nemaiintalnita in ceea ce priveste eficienta, viteza de raspuns si durabilitatea.


Cursiera are inclus pe ghidon un sistem de monitorizare care ofera permanent date despre activitatea ciclistului. Datele colectate pot fi apoi analizate separat.


Majoritatea componentelor (inclusiv cadrul) sunt realizate din carbon. Gama de piese ce echipeaza modelul Factor 001 provin de la Shimano, modelul Dura Ace. O solutie ingenioasa este cea utilizata pentru furca acestei cursiere. Aceasta nu mai beneficiaza de coroana, liniile continuand neintrerupte de la ghidon pina la axul rotii. Astfel, au fost eliminate greutatile suplimentare, scazand dramatic greutatea bicicletei.


Pentru schimbarea pinioanelor si a foilor, producatorul a optat in favoarea sistemului Dura Ace Di2 electric. Astfel, au fost eliminate cablurile care actionau mai sus numitele schimbatoare.


Sunt foarte multe detalii de citit despre aceasta bicicleta, prin urmare te invitam pe site-ul factor001.com pentru a consulta toate detaliile. Si asigura-te ca-ti rezervi cel putin 20 de minute pentru a parcurge toate textele.


via | Factor001


Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • It would not, however, be restricted by the need to comply with the design regulations set out by the UCI – the governing body for world cycle sport.

    Din câte s-a văzut până acuma UCI încearcă să țină cât mai jos ștacheta pentru a nu se ajunge într-o situație similară F1 de la auto. Pentru asta încă au avizat folosirea frânei pe disc în ciclocross, pentru asta anul trecut spuneau că iau în calcul eliminarea echipamentelor radio etc. Pentru a nu deveni unii favorizați de tehnică în detrimentul gambei (cum zic italienii).

  • Interesantă pentru pasionații cu bani, dar nu văd prea curând să primeasca avizul UCI pentru folosirea ei în competiții, ceea ce o face să moară doar ca gadget hi-tech.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma