Drag la Eurobike: noul Ronin, pentru All-Mountain-Enduro

Drag a fost prezent ca în fiecare an cu un stand la Eurobike, anul acesta în centrul atenției aflându-se noul full-suspension Ronin, unul pentru All-Mountain sau Enduro, cu roți de 29 de inch și suspensii de 150mm. În cadrul expoziției am putut vedea și noua cursieră Celerra cu transmisie wireless Sram eTap, o bicicletă nouă de ciclocros, ZX-ul entry-level în noi culori, dar și un hardtail pentru trasee mai extreme sau o bicicletă de gravel.

În galeria de mai jos, poți vedea despre ce biciclete este vorba.

Noul Drag Ronin 2020

Ronin, aici în versiunea 3.0 SX: cadru cu o cursă de 140mm, furcă de 150mm, transmisie entry Sram SX Eagle cu 12 pinioane și anvelope Schwalbe Hans Dampf în dimensiunea 29×2.35.
Iar aici părți din Ronin 7.0, cu o combinație de piese Shimano SLX și XT. Furca de pe modelul mai scump este un Rock Shox Pike, transmisia cu 12 pinioane reprezintă un mix de SLX cu XT, iar anvelopele – Schwalbe Hans Dampf.
Aici se poate observa link-ul de mici dimensiuni dar și prinderea adițională pentru schimbătorul de foi, în cazul în care mai folosește cineva așa ceva.
Liniile cadrului sunt fine, iar acesta este foarte bine lucrat. Din păcate, poziția ghidonului din această fotografie nu avantajează Ronin-ul prea mult.

Cursiera Drag Celerra 2020

Cadru și furcă din carbon, de la sine înțeles pentru o cursieră de top. Cabluri trase prin interior și diverse componente COX, construite chiar de bulgari.
Finisaje excelente, gât lung pentru steerer-ul furcii. Clientul își alege poziția de final.
În centrul atenției: schimbătoarele wireless Sram eTap, primele de acest tip lansate de americani acum aproximativ 2 ani.
Fără cheiță rapidă, doar cu imbus.
Ciclocros-ul pare să fie popular dacă tot mai mulți producători își asigură în portofoliu un astfel de model. Corsa CX are un cadru din carbon în 5 dimensiuni distincte, echipare cu Shimano Ultegra și 11 pinioane, roți Mavic Allroad Elite și anvelope Schwalbe X-One Allround MicroSkin.
Stallion-ul, prezent peste tot pe unde apare și Drag.
ZX pro este bicicleta entry-level care face volumul de vânzări. Pentru 2020 vine cu o grafică actualizată, cadru din aluminiu, cursă de 100mm pentru furcă, o transmisie 3×9 și anvelope Vee Rubber 2.1. Dimensiunea roților este de 27.5 inch, iar prețul, cel mai probabil, va fi foarte competitiv.
Shift este o jucărie pentru băieții mari și duri. Este echipată cu o furcă cu o cursă de 140mm, la care se adaugă roțile de 29 și anvelopele Vee Crown cu o lățime de 2.30. Adică un pachet complet pentru a devasta potectile, desigur dacă ești capabil s-o faci și te ține spinarea. Transmisia cu 10 pinioane este un mix de componente Shimano Deore și Alivio.
Noul Drag ION pe care deja l-am testat anul acesta, în primăvară. Toate detaliile le găsești pe electrobike.ro.
Sterrato aduce cu o cursieră, dar judecând după roți și anvelope, mai mult ca sigur că este un gravel bike. Are cadru din aluminiu, componente Shimano Sora și diverse componente de la Cox. Anvelopele provin de la Vee, modelul Rail.
Și o ultimă privire de ansamblu cu standul Drag.

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

7 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

2 săptămâni in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma