Design Logic: bicicletă cargo cu motor

Design Logic propune pentru 2012 modelul Da Bomb, o bicicletă cargo echipată cu motor, de data aceasta nu electric ci cu ardere internă. Este vorba despre un motor Subaru EHO de 35 cc cuplat la o cutie de viteze Staton. Opțional, poți alege un motor de proveniență Honda.

Cadrul este realizat din CrMo 4130 și conform producătorului, prețul cadrului achiziționat separat este de 995$. Da Bomb va fi echipat cu frâne Hayes Stroker Ace, o casetă de pinioane Shimano cu 7 viteze, angrenaj Shimano Deore și anvelope Maxxis Hookworm.

Dacă te saturi de pedalat, poți pune motorul în funcțiune și poți accelera de pe ghidon, asemenea motocicletelor. Bicicleta, cel puțin bizară, va putea fi achiziționată pentru 3.500$. Viteza maximă constructivă este de 48 km/h iar consumul de 1.5l/100 km.

Chiar dacă utilitatea acestei biciclete este discutabilă și intră în contradicție cu conceptul de eco, te poți informa despre Design Logic Da Bomb pe designlogicbikes.com.

via Design Logic

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • aceste monstruozitati la pret de moto special sunt distruse la nivelul cadrului pt a nu obtine cu nici un pret viteza promisa si va dau un ex simplu pe mine: nu i-am facut nimic in plus decit i-am aplicat kit-ul pe cadru si fara ca sa ma laud am obtinut cu un pinion de 45 de dinti pe roata o viteza de 52 km/ora cu stabilitatea oferita de un cadru de 2,5 pe roti de 26 iar cind vreau cargo aplic doi coburi de dermatina in care incap 13 kg in fiecare pe portbagaj si cind nu le folosesc le dau jos simplu si curat fara sa macelaresc un cadru.

  • Mi se pare cam ciudata si cam inutila bicicleta asta. Sunt unele care arata destul de ok cu motorul in triunghiul cadrului, insa totusi,.....bicicleta din cate stiu inseamna un vehicul actionat prin forta mecanica produsa de pedale impinse de om. Pentru varianta cu motor....s-a inventat motocicleta. Parerea mea. O bicicleta ar trebui lasata asa cum ai cumparat-o, sau daca vrei sa o modifici, o faci astfel incat sa fie tot o bicicleta. Daca vrei motor pe ea, mai bine iti iei direct o motocicleta. Parerea mea. Ale altora pot diferi, eu doar mi-am exprimat punctul de vedere. Cheers!

  • Offf, nu-i inteleg deloc pe acesti producatori de biciclete care modifica un clasic cadru de bicicleta in halul acesta. Bicicleta este facuta pentru a fi agila, pentru a te deplasa mai rapid cu ea si pentru a traversa obstacole care nu pot fi traversate cu masina sau pe jos. Acesti producatori trebuie sa inteleaga ca la o bicicleta cu motor, nu cadrul trebuie modificat, ci motorul trebuie modificat. Imagineaza-ti ca iei o curba cu acel cadru de 2 m cu viteza de 48 km/h, cam imposibil, nu ?! Motorul trebuie modificat in asa fel in cat sa incapa in triunghiul cadrului, parerea mea, dar in acelasi timp sa mentina centrul de greutate cat mai jos.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Prologo lansează noile șei Dimension EVA și Scratch EVA pentru cicliste

Produsele pentru ciclism dedicate bărbaților, sau cele unisex, nu se potrivesc tot timpul și femeilor. Și, cu atât mai mult…

4 ore in urma

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

o săptămână in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

2 săptămâni in urma