Alto Cycling a adus la zi butucii pe care îi produc. Acum, mulțumită compatibilității mai bună a rulmenților pe care îi folosesc, aceștia au devenit și mai lini la utilizare. Butucii inițiali foloseau rulmenți radiali NSK. Ulterior au trecut la rulmenții angulari Enduro.
Însă chiar și atunci era nevoie de o tensiune mai mare aplicată în QR pentru ca rulmenții să primească tensiunea ideală de compresie. Așadar, deși rulmenții funcționau bine, totuși utilizatorul putea greși strângând prea tare sau prea puțin roata în cadrul bicicletei. Noul design trece la rulmenți radiali și axuri noi cu flanșe. Rulmenții utilizați sunt de mare precizie și au ABEC 7. În urma modificărilor Alto Cycling oferă acum inclusiv rulmenți ceramici Kogel pentru upgrade.
Totuși aceste modificări la partea internă a butucilor este valabilă doar pentru roțile de cursieră cu frână pe jantă. Pentru frâna pe disc se va folosi în continuare varianta cu rulment angular întrucât noul design al frânei pe disc nu se potrivește cu toate variantele de ax thru. Pe viitor însă și această opțiune va fi disponibilă.
Carcasa butucului este neschimbată. Așadar în cazul în care ai deja acest tip de butuci, poți schimba componentele interne fără probleme. Prețul pentru upgrade este de 225 $ pentru varianta cu rulment NSK din oțel. Dacă cumperi roata cu totul, prețul este același ca înainte, nu este mai mare datorită upgrade-ului la butuci. Dacă faci upgrade cu rulmenți ceramici Kogel, prețul este de 200$.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…