Volagi este primul producător de biciclete din lume care a lansat în producția de serie cursiere dotate cu frâne pe disc. Dacă alții au experimentat, cei de la Volagi au fost foarte încrezători și au lansat produsul sub această formă pe piață. Cât de interesat va fi publicul să achiziționeze o cursieră dotată cu un sistem de frânare împrumutat de la bicicletele de munte, rămâne de văzut.
Important este că cei de la Volagi, au inclus în ofertă o cursieră ceva mai ieftină decât modelele de top, dar care oferă majoritatea avantajelor de care se bucură frații mai mari. Iar aici includem atât frânele pe disc, cât și cadrul din carbon.
Gândită pentru plimbările lungi de șosea, cei de la Volagi declară că în ADN-ul lui Liscio este scris caracterul unui atlet. Greutatea noii biciclete, nu depășește 9 kg, este echipată cu frâne Avid BB7 mecanice cu disc de 160 de mm pentru roata din față și 140 mm pentru roata din spate.
Pregătit să afli prețul? 2.100 de euro va trebui să scoți din buzunar pentru noul Volagi Liscio. Cu aproximativ 1.200 de euro mai puțin decât ai fi plătit în mod normal pe modelul de top.
via Volagi
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Gasesc nitel exagerat gestul producatorilor. Pentru o cursiera nu puterea de franare e problema - cat lipsa aderentei. Pneurile sunt umflate la 6...8 BAR, suprafata de contact cu asfaltul este cam cat o amprenta a degetului mic. O frana prea puternica doar face pneul sa derapeze. La mtb se justifica franele pe disc datorita pneurilor barosane, cu crampoane. Un mtb cu frane pe disc si slick-uri are iarasi aceeasi problema.