Civia Halsted: bicicleta camion


Deși nu are nicio legătură cu un camion prin simplul fapt că suprafața de transport nici măcar nu se află în spate ci în față, este felul în care producătorului Civia îi place să-și alinte modelul Halsted. Construcția este ușor atipică: roată de 26 pentru partea posterioară si de 20 pentru partea anterioară. Scopul utilizării unei roți mai mici este acela de a coborî centrul de greutate pe partea frontală pentru a face față încărcăturilor mai grele.



Civia ne comunică faptul că poate fi utilizată atât pentru picnic-uri în zilele tale libere cât și pentru livrări de pizza sau transportul obiectelor de mici dimensiuni. Este potrivită pentru afacerile restrânse si poate fi personalizată cu panouri laterale pe care este imprimată sigla firmei tale.


Din datele tehnice, identificăm câteva componente Shimano, o casetă cu 9 pinioane ce funcționează împreună cu o singură foaie cu 34 de dinți, frâne Tektro Aquilla pe disc iar portbagajul poate duce obiecte cu o greutate de maxim 23 de kg.


Dacă vrei s-o pui la treabă, află că prețul este de aproximativ 800 de euro. Informații suplimentare pe civiacycles.com.


via Civia Cycles



Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

4 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

5 zile in urma

Noul Yeti SB165: acum în format mullet

O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…

5 zile in urma