Cel mai ușor motor electric din lume, pentru biciclete, se află ascuns în seat-tube-ul cadrului, imediat sub tija de șa. Cu o putere de 200 W și un buton de ON și OFF care-l comandă, poți parcurge distanțe mai mari sau poți urca pante mai abrupte fără măcar ca ceilalți să bage de seamă.
Cu un acumulator de 5.5 Ah , Litium Ion, ce cântărește doar 850 de grame, motorul nu produce niciun zgomot perceptibil. Greutatea totală a sistemului Vivax Asist 4.0 , cu tot cu acumulator, este de doar 1.8 kg. Autonomia nu este atât de mare pe cât te-ai aștepta de la un e-bike clasic, însă utilizat 100% reușește să te poarte pe cărări timp de 60 de minute fără să depui vreun efort. Este compatibil cu orice cadru de MTB.
Prețul sistemului este însă destul de mare, dat fiind faptul că reprezintă o noutate absolută: 2.499 euro. Greutatea întregii biciclete, Vivax Alpha este și ea mică: 13.3 kg în echiparea cu furcă Magura Durin X100, frâne Avid Elixir și sistem de transmisie Shimano XT. Prețul bicicletei este de 3.999 de euro, mai mult de jumătate din această sumă fiind reprezentată de motorul electric.
Dacă ești dispus să plătești suma, te vei alege cu un e-bike cu motorul mascat ce nu va produce niciodată zgomot, deci nu te va da de gol atunci când îl vei utiliza în competiții.
Informații complete pe vivax-assist.com.
via Vivax
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Urat gandul ca va putea fi utilizat la concursuri. Totusi la un Iron Bike, cu 12 ore de ploaie, nu stiu cat l-ar ajuta motorasul asta pe un concurent - care probabil nici nu e vreo valoare, din moment ce ar apela la asa ceva.
stimati arbitri verificati si seattuburile =)))....sau umpleti-l cu apa
asta da inovatie; TARE !!!!!!!!!!