Au fost schimbate si inlocuite o parte din componentele care cantareau in plus pe cantar. Spre exemplu, tija de ghidon de la AX Lightness, produsa in Germania cantareste doar 64 de grame. Ghidonul, provenit de la acelasi producator cantareste doar 141 de grame. Iar impreuna costa aproximativ 1700 de $. Da, doar ghidonul si tija de ghidon.
Trecand mai departe, ne oprim supra frnaleor. Actionare si forma clasica, insa constructia este din carbon. De la acelasi producator, modelul AX 3000 cantaresc doar 130 de grame (setul!) iar costul este de aproximativ 1000$.
Tot pe lista componentelor de carbon intalnim angrenajul, Cannondale Hollowgram SL dar si pinioanele. De schimbarea foilor si a pinioanelor se ocupa schimbatoare Sram din gama RED. Ultimul capitol este reprezentat de roti : provin de la Edge Composites si cantaresc impreuna doar 980 de grame.
Restul de costuri nu mai sunt comunicate. Insa o idee iti poti face rapid daca te gandesti ca ghidonul, tija de ghidon si franele costa undeva la 2.700 de $. Poze suplimentare si alte detalii pe testrider.com.
via | testrider.com
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…
Vezi comentarii
dar ce greutate maxima a ciclistului suporta nu ne spui? ca pb nu oricine o poate calari....si e clar ca nu si merita banii.daca e de 3-4-5 ori mai scumpa decat o cursiera ortodoxa probabil nu fuge mai tare nici macar de 1.5 ori mai mult ,nu i asa?...mofturi...sa vada lumea ce coaie au cei de la Canondale si nimic altceva,exact ca prototipurile auto de pe la saloane ce niciodata nu s produse in serie......vezi prima imagine a Duster.....sic....
cum ma sa fie instabila ma frate , e de la cannondale, tu crezi ca jucariile astea se fac asa de mantuiala? am un bianchi nirone la 6,5 kg si na e mai veche ca asta si tu spui ca e instabila , si mai spui ca nici nu face banii, dute frate de sarac
da ... e foarte usoara daca ar merge singura pe sosea ...doar ca daca mai pui si greutatea ciclistului vei observa ca nu mai este instabila deloc.
Da, din acest punct de vedere suntem de acord cu tine : este prea usoara pentru a fi stabila.
Toate lucrurile au o limita!!....in situatia de fata aceasta limita a fost depasita!. Prea mult carbon si composite o fac prea usoara ( deci instabila ) iar randamentul strict limitat. Din pacate, nu face banii!...