Francezii de la Time au socotit că este momentul potrivit să iasă la rampă cu noutățile pentru 2013, lucru pe care l-au și făcut. Capetele de afiș sunt modelele ZXRS și Fluidity S, destinate performanței de vârf, și First, un cadru ceva mai accesibil care permite asamblarea unei biciclete la un preț decent.
Mai întâi începem cu First, un model absolut nou, fabricat folosind RTM (Resin Transfer Molding). Mulțumită acestei tehnologii rezistența la impact este crescută, concomitent cu rezistența generală a cadrului, chiar dacă în materie de greutate, acesta împreună cu furca nu rup gura târgului la cele 1.490 de grame pe care le cântăresc. Prețul ansamblului se va învârti în jurul valorii de 2.000 de euro, destul de ridicat pentru un model de bază, dar mai uman având în vedere că Time nu se îndeletnicește cu modele destinate pieței de masă. În orice caz, este cel mai ieftin cadrul al acestei companii de până acum.
Time a mai dezvoltat modelul ZXRS, despre care am relatat câteva amănunte, o cursieră aero cu cadru, furcă, rulmenți și urechi de carbon. Forma specifică este dată de tehnologia Vibraser care absoarbe șocurile mai bine decât ar face-o niște țevi cu formă convențională. Modelul a fost folosit în sezonul care tocmai se încheie de către echipa Saur-Sojasun.
Ultimul, dar nu și cel din urmă model este Fluidity S, replica dată de Time puhoiului de cursiere de anduranță apărute recent. Mai mult orientat spre ciclo-sportivi și confortul lor decât spre performanță în curse ca Paris-Roubaix, cadrul beneficiază și de o inserție de Vectran care contribuie tot la reducerea disconfortului din timpul pedalatului.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
pai daca un focus variado 2007 e 800 Ron pe maros, din aluminiu si cu 1300gr...de ce m-as prosti ?:)))) .... aa stai e aerodinamica. e pe naiba...mai conteaza? motoru e cel mai putin aerodinamic =)) . la cat costa firele de carbon si rasina pe net..nu cred ca la rece un cadru e mai scump de 500 $, restu e furt destept ;) . pana acum nu am vazut nici nu sa mearga mai tare pentru ca a trecut la carbon :)))))))))))))))))))