In Statele Unite ale Americii, toti angajatii IKEA au primit cadou de Craciun cate o bicicleta (hardtail). Desi valoarea bicicletei este scazuta, undeva in jurul a 100 de $, investitia este una serioasa daca ne gandim ca numarul total de angajati al lantului de magazine IKEA este de 12.400 de persoane.
Un simplu calcul ne arata ca IKEA a cheltuit 1.240.000 $ pentru aceste cadouri. Si nu doar bicicleta este noutatea, ci faptul ca o compania mare incearca sa transmita un mesaj angajatilor, prin care sa-i determine sa inteleaga mai bine importanta si beneficiile pedalatului pe doua roti.
via | Business Wire
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Sincer, as prefera sa primesc cei 100 de dolari si nu o chestie inutilizabila. Singura chestie la care ar fi buna ar fi sa o las nepazita intr-o zona dubioasa, ca sa nenorocesc un hot de biciclete.
@neagrigore : majoritatea sponsorizarilor sau cadourilor se rezuma la biciclete low cost...de fiecare data. din punctul tau de vedere ar fi fost mult mai ok sa nu le dea anagajatilor? o bicicleta OK costa cam 400 de euro. bun! 400 euro x 12.400 persoane....hummm, nu cred ca are rost. sau ar fi trebuit "premiati" doar cei cu rezultate? in orice caz este o initiativa buna. chiar daca n-o vor folosi cei care au primit-o, o vor dona sau o vor da altcuiva s-o foloseasca. deci tot e ok la urma urmei.
@freerider : pentru deplasarile la tara chiar si un dhs de otel este arhisuficient.
Cred ca toata lumea este de acord ca bicicleta este "crap". Totusi pentru fitness nu este o alegere atat de rea. :) Inteleg standardele impuse de piata americana. Din punctul meu de vedere Bike Snob Nyc are perfecta dreaptate. Dar sa nu uitam cu ce biciclete se deplaseaza lumea in mediul rural in Romania. And they're rolling and rolling and rolling (cum spunea un ad publicitar de prin anii 60 pentru VW Beetle). In concluzie, se poate (daca exista vointa). Gresesc cu ceva?
sunt la fel de practice precum un DHS de oţel, SH.
nu ştiu dacă îl urmăriţi sau nu, dar eu zic că merită citit ce are de spus despre iniţiativa IKEA http://bikesnobnyc.blogspot.com/2010/12/crappy-bikes-gift-that-keeps-on-taking.html