Modelul „Hybrid RS” cantareste doar 16 kg. Si spunem „doar”, pentru ca discutam de o bicicleta de munte full suspension, echipata pe langa acumulatori si cu un butuc spate ce contine un motor electric. Secretul consta in cadru, care este realizat din carbon si contribuie din plin la scaderea greutatii totale.
Motorul electric furnizeaza o putere de 450 de Wati cu ajutorul acumulatorilor Litium-Mangan. Partea cea mai interesanta este ca motorul comunica cu i-Phone-ul montat pe ghidon. La randul lui i-Phone-ul se poate conecta Wireless la serverele Porsche pentru a descarca actualizari ale software-ului sau pentru a transmite tot felul de informatii.
Biciclistul poate regla randamentul motorului prin intermediul i-Phone-ului dar poate citi spre exemplu, si informatii despre durata de viata a acumulatorului.
Bicicleta se afla momentan in stadiul de prototip. Cei de la Porsche n-au furnizat amanunte priviind intrarea bicicletei in productia de serie.
via | Porsche
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…