Greutatea totala este de 32 de kg, ceea ce o departajeaza chiar si de bicicletele electrice (desi seamana izbotor cu una). Acumulatorii, montati in interiorul cadrului de dimensiuni generoase, se pot reincarca in maxim 1 ora, ceea ce reprezinta o valoare foarte buna. Din punct de vedere legal aceasta moto-bicicleta atinge viteza de 45 de km/h, insa cu limitatorul de viteza dezactivat, aceasta poate atinge fara probleme 65 km/h.
Te poti deplasa cu ea intre 30 si 50 de km in functie de rapiditatea cu care-i parcurgi. Producatorul se lauda cu faptul ca este un model mult mai stabil si mai rezistent decat e-bike-urile oferite in acest moment pe piata. Cadrul a fost declarat cel mai rezistent din lume si este furnizat de catre cei de la Nicolai. Daca stai sa te gandesti ca diametrul tevilor cadrului este de aproximativ 70 de mm, iti poti inchipui ca acumulatorii isi gasesc loc foarte lejer acolo. Defapt cadrul reprezinta carcasa ce adaposteste acumulatorii ce angreneaza roata din spate a moto-bicicletei.
Un alt aspect ce merita mentionat se refera la furca acestui e-motorbike, ce beneficiaza de un diametru de 44 mm in partea superioara si de 36 de mm in partea inferioara. Intr-adevar foarte groasa si rezistenta, dar greutatea? Doar 1690 de grame cu tot cu axul pentru roata. O valoarea cu adevarat impresionanta pentru o bicicleta omologata ca e-motorbike. Despre pret nu ni se dau prea multe indicii, oricum este un produs high-class de lux, asa cum il declara producatorul.
Gasesti mai multe informatii si poze pe : grace.de.
via | Grace
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Buna ziua! Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Intr-adevar cum o spune si titlul, este vorba de un e-motorbike si nu de o bicicleta in adevaratul sens al cuvantului. In schimb foloseste multe componente, intalnite si la biciclete acesta fiind motivul pentru care am considerat ca ar fi intersant pentru cititorii nostri sa ia contact si cu astfel de produse.
Multumim inca o data pentru prezenta dumneavoastra pe Freerider.ro, este o bucurie si o onoare in acelasi timp.
Echipa Freerider
Nu cred ca acest articol care ce cauta pe freerider.ro, care se proclama revisata online de BICICLETE, pentru ca nu are nimic de a face cu bicicletele, ci este vorba de o MOTOCICLETA, un mijloc de transport motorizat, fiind nerelevant faptul ca are doua si nu patru roti sau ca motorul este electric si nu bazat pe combustibil fosil...
Este clar stabilit, nu doar de catre organizatiile biciclistilor, ci si de catre legislatie ( Directiva 2002/24/EC), ca in categoria "biciclete" se pot incadra PEDELECURILE, adica Bicicletele ASISTATE ELECTRIC, ceea ce inseamna ca poate fi considerata in continuare ca fiind bicicleta acel vehicul care are caracteristici constructive de bicicleta si la care motorul electric auxiliar functioneaza numai cat timp si pedalezi si cat timp nu ai depasit 25 km/h, iar puterea motorului nu este mai mare de 0,25 kW. Orice altceva este un E-bike, ce intra in categoria MOTOCICLETE, nu BICICLETE!
Radu Mititean
director executiv - Clubul de Cicloturism "Napoca" (CCN)
presedinte - Federatia Biciclistilor din Romania (FBR)