La ce se refera insa aceste imbunatatiri? In primul rand, greutatea anvelopei a fost scazuta, cantarind acum 830 de grame si beneficiaza de o carcasa cu un singur strat alaturi de protectia peretilor anvelopei denumita „EXO Protection”. Constructia beneficiaza de 60 de crampoane centrale realizate dintr-un material mai dur si de alte 50 de crampoane laterale realizate dintr-un material mai moale, pentru a spori aderenta in viraje.
Protectia EXO masora in latime aproximativ 15 mm si adauga intre 35 si 50 de grame in plus anvelopei. Greutatea in plus poate fi ignorata, daca te gandesti ca aceasta ofera o protectie foarte buna impotriva loviturilor sau taieturilor anvelopei in partile laterale. Sistemul este disponibil pentru toate anvelopele in dimensiunea 2.4, pentru celelalte fiind disponibila doar optional.
Iubitorii de extrem pot opta pentru anvelopa Minion DHf in dimensiunea 26 x 2.50, care ofera stabilitate foarte mare in viraje, aderenta mare la o greutate decenta.
Mai multe informatii vor fi disponibile foarte curand pe site-ul oficial Maxxis.
via | Maxxis
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…