Bratele si angrenajul sunt hollowtech si pot livrate direct cu bottom braket (greutate cu BB fara foaie inclusa 900 de grame) , franele sunt de tip V-Brake atat pentru partea din fata cat si pentru partea din spate (si nu U-Brake cum este Tektro), acestea asemanandu-se la forma foarte mult cu XT-urile.
Pedalele, sunt SPD si sunt potrivite mai degraba curselor de BMX Off Road, decat celor de jumpuri sau flatland. Greutatea acestora se situeaza in jurul valorii de 570 de grame. Gama mai include si un set de butuci pentru roti, iar butucul posterior este disponibil si cu un pinion pentru angrenare.
Shimano DXR este o alternativa buna la gama de piese Tektro pentru BMX-uri, fiind mai usoara si avand o finisare mai premium. Dar, din pacate, la fel de premium este si pretul. Spre exemplu angrenajul cu BB inclus dar fara foaie se plaseaza ca si costuri undeva peste bariera de 350 de euro. Un pret nu tocmai mic, dar pentru un produs derivat din Shimano Saint, acestea ridica pretentii potentialilor utilizatori.
via | Shimano
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…