La doar 18 luni de la înființarea mărcii și la 6 luni de la lansarea în producție a cursierei lor din carbon Alfa, cei de la Allied Cycle Works au lansat gravel bike-ul tot din carbon Alfa All Road.
Construit cu același triunghi față ca modelul Alfa, au optimizat producția pentru a face față cererii și se pare că modelul acesta acaparează cea mai mare parte a comenzilor. Cadrul e foarte ușor, de doar 960 g în mărimea 56 cu vopsea minimalistă, la care se adaugă 30-80 g pentru vopseaua completă.
Cablurile sunt rutate intern la ambele modele, diferența fiind cablul frânei spate care la modelul All Road trece prin downtube pentru a ajunge la frâna pe disc. Intrarea cablurilor transmisiei se face prin emblema în formă de vultur a companiei.
Schimbările la modelul All Road vin în capetele bicicletei. Furca este complet nouă, cu 4 mm mai înălțată decât cea de șosea și cu o coroană mai groasă. Geometria nu e mult modificată dar există acum spațiu pentru anvelope de 38-40 mm, mărimea maximă oficială acceptată fiind 38c.
Stay-urile sunt depărtate în spate și au o formă nouă pentru a accepta anvelope mai late și pentru a suporta forțele suplimentare de la frâna pe disc.
A fost păstrat monoblocul standard filetat.
De asemenea s-au păstrat dropout-urile interschimbabile ce permit montarea diverselor versiuni de ax, inclusiv Mavic Speedrelease.
Bicicleta e gândită pentru o utilizare 50% asfalt 50% în afară, la viteze mari. Nu e o biciceltă pentru ture de mai multe zile, neavând prinderi de aripi sau portbagaj, dar e rapidă atât pe șosea cât și pe single track-uri cu suprafața mai fină, fiind orientată mai mult spre clientela sportivă.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații și imagini de pe bikerumor.com
B
Vezi comentarii
Frumoasa prezentare! Si fara adjectivele laudative cu cu care sunt prezentate Pegasurile pe aici....