Tannus Tire este o companie Sud Coreană specializată în fabricaţia de anvelope solide tubeless. De la realizarea primei anvelope de acest tip în 2004, Tannus a continuat să-şi îmbunătăţească designul cu inovaţii cum ar fi sistemul de blocare cu pin care susţine în siguranţă anvelopa pe jantă.
În februarie 2015 Tannus a lansat ultimul lor model Aither 1.1 pentru asfalt, anvelopă care oferă o rezistenţă mult mai mică la înaintare faţă de modelul anterior 1.0. Compania spune că rezistenţa la înaintare este comparabilă cu cea a unei anvelope normale.
Însă chiar dacă această anvelopă este puţin mai înceată avantajul major îl reprezintă faptul că nu vei face pană întrucât interiorul nu este plin cu aer ci material solid.
Tannus Aither nu este construit din cauciuc ci dintr-un polimer foarte uşor care oferă pliabilitate similară unei anvelope normale şi protecţie 100% la pană, iar mulţumită sistemului cu pin anvelopa poate fi folosită pe orice jantă standard. În plus compania garantează această anvelopă la 9.600 km timp în care nu se va uza mai mult de 1,5 mm din profil cu condiţia să nu faci derapaje. Tannus recomandă utilizarea acestei anvelope la antrenament sau navetă.
Specificaţii
Greutate: 380 g pentru dimensiunea 700c x 23
Umflarea echivalează cu 100 PSI (6,9 BAR)
Patru dimensiuni disponibile: 700c x 23 (10 culori), 700c x 28 (negru), 700c x 32 (negru) şi 26″ x 1.75″ (negru)
Aither 1.1 – 162 Euro perechea.
Aither 1.0 – 134 Euro perechea.
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Prologo AGX înseamnă „Aventură, Gravel, Ciclocros”, iar noua serie de produse din această gamă vine cu control al alunecării și…
Vezi comentarii
Dupa ce m-am documentat bine pe internet am luat aceste anvelope, rotile mele sunt de 27.5 cu dimensiunea ETRTO 584-19C dar dimensiune interioara este 19-21 mm, aceste anvelope au dimensiunea ETRTO 40-622, deci le-am luat mai mult la noroc, dar pana la urma s-au potrivit, circumferinta anvelopei a fost la limita si s-au potrivit diblurile de plastic cele mai mici, deja circul cu ele si se comporta excelent, suspensia nu mai este chiar aceeasi dar avantajele sunt foarte mari, nu mai exista riscul de a face pana, sunt niste produse foarte bune, recomand