Categorii: Bicicleta mea

Bicicleta mea (27): Wheeler Titanium 1998

Wheeler-ul de față aparține lui Teo Paraschiveanu, și este o bicicletă de Cross Country pe care a poreclit-o Baba Cloanța. Nici nu-i greu să sesizezi acest lucru, deoarece denumirea este marcată pe cadru. Îl lăsăm acum să ne povestească despre ea.

În lunile februarie şi martie 2010, am schimbat mai multe piese pe bicicleta mea şi în felul ăsta am reuşit să o uşurez şi să înnobilez puţin cadrul de titanium splendid pe care îl aveam. Proiectul a fost costisitor dar aici m-a ajutat şi un bun prieten. Am muncit ceva dar rezultatul este extraordinar din punctul meu de vedere! Am redus greutatea de la 12,3 kg la 9,4 kg! În plus am dat biţei mele, un nou nume mult mai potrivit, se numeşte „Baba Cloanţa”. I-am pus şi un slogan pe măsură! „Îmbătrânim împrună” :)) Proiectul s-a prelungit şi în 2011…

Iată şi câteva date tehnice:

Baba Cloanţa la 7 martie 2011. 9400g
CADRU: Wheeler Titanium an 1998 1500g
FURCA: Rock Shox SID Team 2007 1370g blocaj: 55g 1425g
ROTI: Mavic Crossmax ST 2002 fatza: 730g spate: 900 1630g
ANGRENJ
PEDALIER: Aerozine X-12-SL-Ti ALS 2009 brat st: 195g
brat dr. : 285g, foaie mare 44t: 75g, mijl.32t: 35g, mica22t:15g
Monobloc hollowtech 2 Aerozine: 90g inele dist: 5g tot:95g 740g
PIPA: KCNC Ti Pro 2010, prindere 25,4mm 100g
GHIDON: KCNC SC Bone Flat 2010, prindere 25,4mm, netaiat: 116g, taiat 110g
END BARS: Mighty, set 60g
MANETE FRANE: Shimano Deore XT 1buc: 80g 160g
MANETE SCHIMBATOARE: Deore XTR 2009 1buc: 115g 230g
CUVETE: Tioga ?
SCHIMBATOR FATA: Deore XT 1996 130g
SCHIMBATOR SPATE: Deore XTR Shadow cusca lunga carbon 2009 180g
PEDALE: Point 1buc: 122g ratrape: 40g chingi: 40g 325g
LEVIERE FRANE: Miranda 2010 1buc: 44g; per: 88g; sabot: 30g; set+saboti 296g
TIJA SA: KCNC Ti Pro Lite 8000 2010 netaiata: 145g, taiata 130g
SA: Selle Italia SLR carbonio carbon rails 2009 130g
QR ROTI: KCNC 44g
CAUCIUCURI: Speed King foldable 2,1 1buc: 530g camere: Maxis: 125g buc 1310g
SUPORT BIDON: Mighty carbon 25g
Bitza are in total, aproximativ 9400g restul fiind ceea ce nu am cantarit.

Un link unde pot fi văzute mai multe poze:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1254632013968.2032556.1474595511&type=1&l=69da5283e0

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • Cadrul nu este cromat... Acolo s-a strecurat o greşeală. Este doar luciul metalic al titaniumului fără să fi fost vreodată vopsit.

  • Prin 1998 cand se fabrica acest cadru mi se parea un fel de Porsche adica destul de rar si putin accesibil, costau parca undeva la 2000DM pe vremea aia, astazi este si mai rar si putin apreciat caci i-a luat locul carbonul. Oricum toata stima pentru bicicleta si sincer apreciez pe ea piesele cat mai vechi si cat mai performante. Bravo !

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

4 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma