Acum citesti
Bikexcs.ro – magazin online biciclete

Bikexcs.ro

Adresa : www.bikexcs.ro

Localizare :  Str. Baba Novac nr. 11, sector 3, Bucuresti

Telefon : 0731 956 126

Program : L-V 10-19, S 10-14

Marci distribuite: Focus, Univega, Cube

Biciclete in rate: da, pana la 12 rate pe card avantaj, in curand 24 de rate prin Banc Post si Alfa Bank la toate dobanda 0
Servicii reparatii biciclete: da, 2 posturi in fiecare magazin
Bicicleta poate fi lasata in service pe perioada reparatiilor: da, daca este cazul, de regula reparatia se face pe loc, daca este lasata sunam clientii cand este gata.
Stoc piese de schimb: da
Timp mediu de asteptare: imediat sau functie de disponibilitatea serviceului (coada)
Consultanta gratuita pentru upgrade de componente: da, chiar montaj gratuit la anumite piese care sunt cu aceasta facilitate/promotie
Revizie furci: toate tipurile
Revizie amortizoare: nu
Centrat roti: da
Constructieroti: da
Spalare si curatare bicicleta: nu

Părerea ta este importantă pentru ceilalți potențiali clienți, așadar te rugăm să împarți cu restul lumii experiența ta cu acest magazin:

[RICH_REVIEWS_SHOW category=”post” num=”100″ id=”322″] [RICH_REVIEWS_SNIPPET category=”post” id=”322″] [RICH_REVIEWS_FORM category=”post” id=”322″]

 

Vezi Comentarii (47)
  • bikexcs – niste hoti penali! dupa ce am cumparat o bicicleta de 33 de mil stricata mi s’a raspuns „nu ti’am bagat eu mana in buzunar!”.
    m’am dus la garantie si am reclamat problema si am fost luat la taclale in loc sa repare ceva!

    azi am desfacut’o si intr’adevar, aveam dreptate: in butucul pedalelor de pe un colier lipsesc 2 bile! dar doi pseudomecanici si un jmecher (cu aer de patronel) o dadeau la abureli ca asa e bicicleta!

  • Salut eu raspund de acest magazin si tre sa-ti atrag atentia ca ceea ce faci tu este o nesimtire deoarece anul acesta la noi s-au schimbat pe garantie piese mult mai scumpe decit un amarit de butuc de 50 lei , asa ca nu vad dc cineva din magazin te-ar fi refuzat . Oricum bicla de care vorbesti tu nu exista nu avem nimik la pretul ala ori este 35 ori ai cumparat un Leader si vrei sa pari interesant.Noi suntem unicul magazin din Bucuresti care oferim prima revizie gratuita tocmai sa nu avem probleme la garantii asa ca te sfatuiesc sa vii la mag sau sa suni la nr 0731956126 si daca ce spui tu este adevarat EU ITI PROMIT CA CEL CARE A FACUT ASTA ESTE DAT AFARA PE LOC tote cele bune ECHIPA BIKEXCS

  • Sunt un client de-al magazinului. Modul cum am fost tratat de cand am intrat la ei in magazin m-a facut sa devin un client fidel. Mi s-a explicat ce inseamna o bicicleta si am gasit impreuna solutia pentru nevoile mele. Le-am spus ca nu cumpar atnci si mi-au recomandat ce sa urmaresc la bicicletele concurentei. Dupa o saptamana am constatat ca au avut dreptate, ofereau o bicicleta care la echiparea repectiva era cea mai ieftina din oras. Suprinzator, la service am fost tratat cu mare grija, chiar Adi, proprietarul s-a ingrijit de revizia gratuita. Ca puncte negative as mentiona doar ca magazinul e mic si trebuie sa te strecori. Din fericire nu duc lipsa de personal asa ca Bike XCS ramane o referinta in lumea biciclistilor din Bucuresti.
    Vestea buna este ca au mai deschis un magazin pe Doamna Ghica colt cu Lacul Tei, se pare ca este cel mai frumos pe care l-am vazut la noi.
    Pentru: castleless
    Cred ca esti rau intentionat sau esti de la o concurenta frustrata. Nu am avut nici o problema la bicicleta, dar citesc pe net ca baietii de la service bikexcs au rezolvat multe probleme acolo. Recomand ca mecanic pe Alex, un baiat extraordinar.

  • Sincer sa fiu,acest magazin are produse de calitate la preturi relativ bune.Insa,am cumparat o furca,si ori din neatentie,ori habar n-am de ce mi s-a spus ca furca are cursa de 130mm,si ea are cursa de 100mm.Am vrut sa o inapoiez,si sa o schimb cu o alta furca la un pret mai mic.Adevarul e ca eu am luat furca in timpul in care era promotie,la pretul de 665RON de la pretul de 800RON.Mi-am dat seama ziua urmatoare,cand nu mai era promotia,si dupa cum am spus mai sus,am rugat sa schimb furca cu una la pretul de 750RON.Acum,baietii de acolo,mi-au zis ca nu mai e promotie si ca ar trebui sa mai dau inca 80RON diferenta pt a face schimbul.
    Nu prea mi se pare corect,sa primesc niste informatii gresite,iar cand vreau sa fac o alta alegere,sa trebuiasca sa dau alti bani,alta distractie.
    Nu contest seriozitatea acestui magazin,nici cunostiintele celui ce vinde acolo,poate a fost o greseala,insa se putea accepta acel schimb.

  • Ma scuzati pentru duble post,insa voiam sa mai zic ca de la ei din magazin,cand mai strangeam ceva bani,voiam sa imi mai iau,in ordinea aceasta:suport pt bicicleta de pus pe masina,frane pe disc,roti(poate imi luam piesele si ei mi le ansamblau),cauciucuri,si mai voiam dar deja sunt multe,si cred ca o sa imi ia ceva timp.Acum,cand am vazut cum se poarta dupa ce cumperi un produs,si le zici ca nu voiai acel produs,si ca ai fost informat gresit despre el,ma gandesc la un magazin din Brasov,sa nu ii mai dau numele.Nu vreau sa para acum ca fac tam-tam,dar chiar aveam de gand sa imi mai upradez bicla,pt ca are niste piese decente pentru ce vreau eu sa practic.In felul acesta se pierd,treptat clienti…si odata cu ei si renumele magazinului.
    P.S:Sper ca cineva de la bikexcs,sa se sesizeze si sa imi explice si mie de ce aceasta eroare,si daca mai pot face ceva?Mentionez ca furca inca nu a fost montata,nici macar acel „Read me” care este prins cu un elastec pe ea nu a fost desfacut.
    Multumesc!

  • Salut,
    Eu ma ocup de magazinele http://www.bikexcs.ro si intimplator am discutat cu tine pe mess mai bine de 7 zile despre 2 furci 1 cu cursa de 100mm si 1 cu cursa de 130mm cind ai venit in magazin ai ales-o pe cea de 100 datorita pretului.Dupa care ne-ai sunat ca vrei s-o schimbi etc noi ti-am zis ca da nu este nici o problema doar ca la furci nu mai sunt oferte in acest moment asa ca nu vad unde este incorectitudinea noastra.Cum pe noi ne intereseaza ca toti clientii sa fie multumiti te invit sa ma suni direct pe mine si sa vedem impreuna cum sa rezolvam problema TA .0724262467 Razvan

  • PS Un singur lucru te rog : SA NU MAI SPUI CA AI FOST INFORMAT GRESIT LA NOI IN MAGAZIN PENTRU CA NU ESTE ASA tu ai facut confuzia dintre cele 2 furci .In magazin ai zis citez” O VREAU PE AIA DE 665 lei” noi nu avem de unde sa stim ce-ti dopresti tu ce cursa ai nevoie ca sa te putem corecta (eram acolo in magazin cind ai luat-o)
    ozi buna si suna-ma

  • Ref. la magazin.
    Eu as vrea sa remarc magazinul din Tei pentru profesionalism.
    Am gasit acolo oameni extraordinari care m-au consiliat in vederea achizitiei unei biciclete.
    In plus vreau sa-i multumesc lui MirciX pentru revitalizarea primei mele biciclete, un Sputnic rusesc.
    Bravo!

  • Daca mergeti la magazin si gasiti marfa in stoc este ok. Daca marfa nu este in stoc nu va obositi sa o comandati pentru ca este inutil. Ex. am comandat telefonic un produs pentru care m-am oferit sa vin la magazin sa platesc avans pentru a arata clar intentia de a-l achizitiona. Nu a fost nevoie si am fost informat ca voi fi anuntat cand vine produsul (in 2-3 zile). Dupa mai bine de o saptamana si multe telefoane pe care le-am dat vorbind cu diverse persoane care nu stiau nimic de comanda, pentru ca apoi sa-si aminteasca ca va veni „a doua zi”, intr-un final am fost anuntat tot in urma unui telefon dat de mine (ei nu se deranjeaza sa sune inapoi chiar daca spun asta) ca comanda nici macar nu a fost trimisa pentru ca nu era in stocul furnizorului (marosbike). Eu am sunat la marosbike si era in stoc. Pledoarie incheiata.

  • @marinush:
    Salut, eu lucrez in magazinul BikeXcs din Baba Novac, si stiu despre ce e vorba si cum s-a rezolvat.Este vorba despre o sa BBB.Am Dreptate??A ramas sa o comandam noi la Maros,dar ei nu o aveau pe stoc in culoarea neagra pe care o doreai,numai pe culoarea gri(cum o aveam si noi in magazin)lucru mentioant telefonic.La ultimul telefon chiar eu am raspuns, ne-ai spus ca ai vorbit la Maros si ca au saua pe stoc,iar colegul meu a sunat imediat la Maros ,lui spunandu-i cei de acolo ca nu este pe stoc.Atunci ai fost sunat inapoi si a ramas sa vii seara sa vedem ce facem pana la urma.Si seara ai venit la magazin si ai plecat cu o sa(nu tin minte exact ce model).Asa ca nu mai are rost sa fim rai si sa scriem pe site-uri lucruri care strica imaginea degeaba a unui magazin.

  • Slabuti de tot, imi aduc aminte cand am adus un prieten pentru o reparatie si mi-a spus un domn care aparent fusese mecanic la Ducati: „aceste frane nu se pot regla”, vorbim de doua frane pe disc, mecanice, Shimano. Am plecat si dupa 10 minute am reglat noi franele in spatele blocului. Imi mai aduc aminte cand am comandat o pereche de roti Novatec Dynamite cu multe intrebari despre compatibilitate etc. Dupa ce am platit 850 RON pe ele, am aflat ca rotile aveau ax de 12mm grosime, acest nu intra decat in cadre de DH si nici acolo in toate. Asa am ramas de prost sa cumpar alti butuci pe barba mea. Imi mai aduc aminte cand am dat o roata la centrat si a durat 1 saptaman, ba ca n-a venit mecanicul, ba ca s-a operat de apendicita, ba ca ma suna ei. Pana la urma am luat roata tot nefacuta. Am mai dus o roata pentru un schimb de pinioane, dupa demontare si montare, caseta avea un joc barbar iremediabil, tot pe cheltuiala mea facut. Imi aduc aminte acum si suprema, dupa ce am cumparat un furca Rock Shox Argyle 318 si mi-au spus nonsalant ca ei nu o pot monta pentru ca nu au scule, nu se baga s-o taie sau sa intervina, asta se intampla in anul 2009 maxim 2010 cand erau doi baieti la service si inca nu se facusera modificarile magazinului. Lista mai poate continua cu alte doua cazuri dar prefer sa ma opresc aici. Daca se indoieste cineva de credibilitatea mea, mergem impreuna acolo si demonstram pe loc. O zi buna.

  • Total nemultumit…
    Aduc o bicicleta dezmembrata in vederea asamblarii acesteia. Se stabileste pretul de 70ron, mi se propune sa fiu contactat daca unele componente ar trebui schimbate, a doua zi.. sunt cautat de BikeXCS, nu vad apelul la timp si revin dupa 3-4ore mi se spune ca e gata bicicleta, ajung 1h ..si mi se cere 158ron in loc de 70ron pt motivul ca au schimbat piese uzate. Mi se reproseaza bineinteles ca nu am raspuns la timp si ca ii incurca bicicleta mea acolo. Rog sa fie curatata .. mi se spune ca a fost spalata cu benzina si detergent…. dar nu s-a curatat, defapt nu au sters nici macar cu o carpa uscata.

  • Ca mai toti cei ce au postat si eu am avut experiente neplacute cu cei de la bikexcs. Cazul destul de simplu, am achizitionat o bicicleta noua echipata cu frane tektro draco a caror discuri frecau de placute fara a actiona frana. Mi s-a spus ca este normal pana se rodeaza sa frece un pic pt ca sunt placutele noi asa ca am plecat si am revenit la revizia pentru reglaje unde problema s-a ameliorat suficient cat sa ma faca sa cred ca s-a rezolvat. Cand am verificat cu atentie bicicleta am constatat ca inca exista frecare intre placute si disc asa ca am mai facut inca doua drumuri inutile pana la service de unde am plecat dezamagit cand tipul care s-a ocupat de bicicleta mi-a zis ca „inca mai freaca f putin dar nu stiu ce sa ii mai fac”. Am rezolvat singur problema(discul era putin stramb) cu ajutorul unui patent. Aveam de gand sa mai cumpar de la ei o gramada de accesorii pt bicicleta pentru ca sunt aproape de casa si preturi bunicele, dar dupa experientele avute am sa caut intodeauna alte magazine.

  • am fost la ei la magazin si am vazut niste v-brake-uri, la 60 lei, l-am intrebat pe unul dintre baieti daca se mai poate negocia putin, la care baiatul ala imi spune: da ce suntem la piata? m-am resetat cand l-am auzit, mai ales ca pretul lor era MARE! i-am si spus-o ca ma duc in alta parte sa le cumpar la un pret mult mai mic si mai ramanea doar sa-mi rada in fata. urat, pai asa aveti voi grija de clienti? le radeti in fata? numai comenturi negative vad pe aici si le cred.

  • BikeXCS nu aveti nici un drept de apel sa comentati. De ce ? Pentru ca plangerile voastre exista din N directii. Nu aveti chef de munca. Mecanicii sunt adunati de pe strada. Voi sunteti magazin de biciclete ? Chit ca dureaza 1-2 zile pentru un reglat de schimbator, cand clientu pleaca de la magazin trebuie sa fie multumit de serviciile voastre. Pe zi ce trece o sa va scada numaru de clienti pana la nivelul unde o sa va suiti pe pereti ca nu-i numic de facut iar dupaia o sa va vina mintea la cap ca ce destepti ai fost voi acum ceva timp…

  • „Domnii” de la BikeXcs sunt pe cat de tupeisti pe atat de indolenti. Spun asta pentru ca nu se sfiesc sa-ti monteze cabluri BBB desi ai cerut Jagwire sau monobloc Point desi ai cerut Shimano pentru ca „oricum sunt la fel” in acceptiunea lor. De asemenea, faptul ca preturile din magazin nu numai ca nu corespund de la site la magazin (pentru ca site-ul e vechi si nu e actualizat – ok si daca comand un produs pe site la pretul de acolo, ce se intampla..?) dar nu corespund nici la doua vizite consecutive in magazin, daca persoanele prezente acolo sunt altele. Ex. Mansoane WTB MotoX, pe site 40 RON, vizita 1 la magazin 55 RON, vizita 2 la magazin (peste 2 zile, alte persoane) 75 RON. Pledoarie incheiata.

  • Am luat si eu un Focus de la ei. Total dezamagit. Prima revizie (gratuita): le arat ca ghidonul de abia se invarte, ei imi zic ca se rezolva. Intr-adevar mergea mai bine. Dupa un timp (~1 luna), revin la ei cu aceeasi problema (ghidonul se invartea greu) + disc aproape blocat pe spate.
    Mi se explica ca e normal ce am patit cu discul (mentionez ca bicicleta n-a vazut inca munte, n-am cazut, n-am scos roata, are 500 de km). Dintr-una, alta scapa urmatoarea chestie: franele tektro draco 2011 au ele un defect de fabricatie, dar sunt ok?!?
    Dupa care imi zic ca se rezolva problema cu ghidonul.
    Ghidonul a mers dupa al doilea reglaj 2 zile.

    M-am dus la alt magazin de biciclete (nu spun care, sa nu se considere reclama), si mi s-a spus ca orice vanzator bine intentionat de focus black hills 2011 stie ca a existat o serie cu probleme la cuvetarie. Asa ca am inlocuit piesa la alt magazin, pe bani, chiar daca aveam garantie la bikexcs. Probabil trebuia sa apelez la OPC. Dar din pacate n-am timp. Un sfat total dezinteresat: ocoliti bike xcs: stiau de problema si ma plimbau… si ocoliti franele tektro draco 2011. Numai bine.

  • Salut,

    Numele meu este Stefan, si lucrez la magazinul BikeXcs Baba Novac,ca mecanic, din februarie 2011.
    Am vazut ca sunt destule pareri negative legate de magazinul nostru, si ma simt dator sa va raspund la fiecare in parte, pentru ca unele lucruri sunt spuse cu rautate si chiar nu nerusinare.Dupa cum se stie,sa faci rau cuiva e cel mai simplu.

    Sa o luam in ordine:
    @Mihai
    In primul rand hai sa ne aducem putin aminte ce bicicleta mi-ai adus(eu personal m-am ocupat de ea), si in ce stare.Era o bicicleta „Full- suspension” gen FirstBike, DHS, Rich Bike, de otel, facuta bucati, la nivel de piulita.Sa mai spunem si ca am asteptat 2 zile sa imi aduci si partea din spate a cadrului, despre care erai sigur ca e in cutia in care ai adus restul pieselor.
    In ziua cand am avut toate piesele si m-am apucat de treaba, am observat ca monoblocul tau pe bile avea caile de rulare ale axului distruse,si te-am sunat la ora 11-11:30 sa iti cer acordul pentru a-l schimba, tu nu ai raspuns.Au fost 2 sau 3 apeluri, si nu ai raspuns.Atunci, neputand sa montez asa axul ala, pentru ca nu ar fi mers cum trebuie, am decis sa montez un monobloc nou, pe rulmenti, ca sa fie treaba calumea.Din cate imi aduc aminte, parca am mai schimbat ceva camasi si cabluri, pentru ca din nou, calitatea celor pe care mi le-ai adus, era foarte slaba, si nu puteam face reglajele sa iasa cum trebuie, ca sa fie treaba buna,in consecinta sa fii tu, clientul, multumit.Iar in legatura cu pretul de asamblare al bicicletei, ai fost informat ca te costa 100 de lei, nu 70, pret afisat si in lista noastra de preturi din magazin.
    Oricum, ideea e ca in loc de 100 de lei pe care trebuia sa ii platesti pentru asamblare ,ai platit 158 de lei, deci, 58 de lei in plus,ca bicicleta sa mearga cum trebuie.
    Iar in legatura cu spalarea,ce aveai tu pe cadrul ala nu se putea lua decat cu smirghel.Iti dau cuvantul meu ca am dat pe el intai cu apa, apoi cand am vazut ca nu se ia am dat cu degresant pt discuri,iar apoi cu benzina.Eu am facut tot posibilul, dar nu e vina mea ca tu nu ai spalat bicicleta aia ani de zile.Si daca ai curaj, pune o poza cu bicicleta sa vada lumea despre ce vorbim.
    Iar in ziua cand ai venit dupa biciclea ,ti-am reprosat intr-adevar ca nu ai raspuns la telefon, iar raspunsul tau a fost :”si ce sa-ti fac, daca dormeam?” Eu nu puteam sa stau cu o bicicleta asamblata jumate pe stender pana raspundeai tu la telefon, si nici sa o las deoparte, ca nu imi place sa incep zece lucrari deodata,sa iasa incurcaturi, ca nu asa se face treaba la noi in magazin.Spuneai atunci ca lucrezi in domeniul IT, cred ca stii ce inseamna sa te apuci de zece lucruri odata.
    In incheiere, sfatul meu e sa nu te mai apuci sa arunci cu noroi in lume, cand nu esti sincer in descrierea problemei.

    @Dumi
    Nu stiu in care magazin ai fost, ce s-a intamplat excat, dar din cite inteleg s-au intimplat cu ceva timp in urma, pe vremea cind triam echipa care s-a format acum.Tocmai din cauza unor astfel de probleme acei mecanici sau vanzatori au fost concediati.Personalul de acum este mult mai calificat si mai atent cu dvs (clienti) din acest motiv multi oameni ne aleg in continuare dar…cum nimeni nu-i perfect probabil ca intr-un sezon in care servim impecabil mii de clienti exista si un procet de 0.1% care sunt nemultumiti

    @Mihai Mihaescu
    Nu stiu de ce ai fost mirat cand intr-un magazin, repet, un magazin , nu la targ, vii sa te caciulesti pentru 10-20 de lei.Te intreb acum, la paine cand te duci ceri reduceri?Sau cand iti platesti factura la mobil?Nu cred, asa ca de ce vi se pare ca la magazinele de biciclete se poate face asta?

    @Alex
    Tu domnule Alex, vorbesti aici conform instinctului de turma, atat de comun in Romania.Ba chiar si complet agramat.Nu invoci nici un motiv anume pentru vorbele grele pe care le adrezezi,si eu sincer sa fiu ma simt jignit.Ceilati oameni care au postat aici, macar au avut motive clare, fie ele adevarate sau nu.Stiu ca e usor sa dai din gura, ca sa nu te plictisesti, dar daca esti destul de barbat, poti veni in magazin, si sa ne spui in fata toate astea.

    @Marinush
    Asta e a doua reclamatie nefondata pe „threadul” asta,a mai fost treaba cu saua BBB de la MarosBike.
    BBB in loc de Jagwire? Point in loc de shimano?Da, din moment ce clientul este sunat, si i se explica faptul ca diferenta intre ele este foarte mica,binenteles.
    La capitolul concordanta preturi si stoc Site-Magazine, intr-adevar este o problema de care suntem constienti, si este in curs de rezolvare,dar si aici afirmatiile sunt putin exagerate.Vis-aVis de comanda de pe site, pretul va fi cel afisat pe site.
    Si cu preturile din magazin s-a rezolvat, acum toate produsele au preturi pe ele,asa cum e normal, sa nu mai iasa discutii.

    @Focus Black Hills 2011
    Este adevarat, problema cu cuvetii semi-integrati de la Focus si Univega este stiuta, si mai stim ca la modele 2013 s-a rezolvat aceasta problema, fiind montate cuvete de alta marca.Si mai stiu ca am schimbat multe head seturi care au avut probleme, asa ca nu vad de ce nu am fi schimbat inca un set la bicicleta asta.In prima faza au fot doar unse cum trebie cuvetele(unele nu mai faceau probleme dupa operatia asta) , apoi ati revenit cu problema, si s-a mai umblat inca odata la cuvete.Va garantez ca daca dupa 2 zile reveneati la magazin, vi se schimbau pe garantie imediat cuvetele.Daca ati preferat alt magazin nu este vina noastra.
    Legat de franele Tektro, singurul lor „defect”din fabrica despre care vorbiti, este sunetul produs cand frana este actionata, care pentru unii este suparator, dar nu reprezinta o problema de garantie..Apropo, asta se rezolva cu schimbarea discurilor de frana daca este atat de suparator.Iar faptul ca discul franei spate atingea de una din placute, este intr-adevar normal, cand bicicleta este noua, si chiar dupa revizia „de 100 de km” piesele se mai asaza.

    Ca si concluzie generala, va sfatuiesc sa va ganditi de doua ori inainte sa aruncati cu noroi in cineva, fie el magazin sau persoana fizica.Stiu ca e usor sa facem rau, dar nu vad ce are fiecare de castigat din asta.

  • Salut Stefan, eu nu am primit un raspuns. Daca vorbesti de datorie, hai s-o facem pana la capat. Astept raspunsul tau. Multumesc.

  • Daca este postul lui Geo.Mandita raspunsul este acelasi ca la DUMI
    Nu stiu in care magazin ai fost, ce s-a intamplat exact, dar din cite inteleg s-au intimplat cu ceva timp in urma, pe vremea cind triam echipa care s-a format acum.Tocmai din cauza unor astfel de probleme acei mecanici sau vanzatori au fost concediati.Incepind cu MIRCIX (cel in cauza),Sabin,MAgela,Andu si Diliu…etc toti cei ce nu au reusit sa tina pasul cu cerintele si rigorile magazinului nostru, desi au state vechi in alte magazine si acum lucreaza la unele concurente.Din pacate nu stim cum se comporta o persoana doar din interviu sau proba de lucru aceste probleme ies la iveala dupa un timp.Personalul de acum este mult mai calificat si mai atent cu dvs (clienti) din acest motiv multi oameni ne aleg in continuare dar…cum nimeni nu-i perfect probabil ca intr-un sezon in care servim impecabil mii de clienti exista si un procet de 0.1% care sunt nemultumiti.Te asteptam acum sa probezi cele raspunse aici indiferent de magazinul ales.

  • @Stefan,
    se vede ca esti roman 100%, dar asta nu este un compliment, ai o mentalitate de comunist in continuare, occidentul te invata ca piata este una libera, atitudinea face de cele mai multe ori totul, tonul in care te adresezi te destinde sau din contra te inchide. voi la acel magazin in primul rand nu aveti idee ce e aia prietenie, ce sa mai am pretentii de profesionalism?! si da, chiar de nu ma tocmesc la paine, daca ma duc la un magazin si vad un ceas, iar acel ceas chiar ma atrage, ii intreb ce discount imi pot oferi, chiar de pretul este scris negru pe alb, asta inseamna occident. iar raspunsul corect ar fi in cazul vostru: imi pare rau, preturile la noi sunt fixe, avem un patron rigid, deci nu se mai poate negocia. in nici un caz sa ma intrebi daca esti la piata, asta fiindca iriti atat de tare incat urmatorul pas ar fi sa-ti mananci cuvintele, sa-ti para rau ca ai venit la servici in ziua aia, se poate si asa. eu nu merg dupa principiul clientul nostru stapanul nostru, dar nici sa fi magar nu mi se pare o treaba buna, mai ales cand cineva ti se adreseaza respectuos. orice ati scrie voi aici, fie angajati, fie prieteni cu patronii, crede-ma tot asa cum v-a perceput lumea sunteti.

  • Eu sunt multumit de felul in care baietii de acolo isi fac meseria. Nu am o super-bicicleta ci un biet DHS Impulse. Ce-i drept, dotat cu furca Tora TK si cauciucuri Kenda ExCavator. Ei mi-au explicat de ce ar trebui sa-mi schimb furca si de ce nu e cazul sa-mi iau alta mai scumpa, tot ei mi-au spus chestii despre diferite cauciucuri asa incat sa pot sa-mi aleg Kenda in cunostinta de cauza, ei mi-au spus ce pasi (achizitii) trebuie sa mai fac (si in ce ordine) pentru a ajunge sa am o bicicleta asa cum imi doresc.
    Chestia e ca si eu daca as fi intr-un magazin, oricare ar fi el, indiferent de profil, daca vine un figurant la mine sau unu’ plin de el, il &^%$^*@#%$#@*^$#*@%$#@^%# si pe el si pe neamu’ lui! Ori vii bazat si stii ce ceri, ori nu stii si intrebi! iar daca intrebi, ori stii ce intrebi ori incerci sa fii cat mai coerent in exprimare. Ca nimeni nu e obligat sa-ti citeasca gandurile cand nu stii sa vorbesti scurt, clar si la obiect.

    @Mihai Mihaescu, stimate ajutor de brand manager Bergenbier, eu cand ma duc la o carciuma nu ma tocmesc cu carciumarul pentru pretul sticlei de Bergenbier! Pricepi nene? Bine… nu cumpar berea aia, dar asta e alta discutie. Si nu te supara ca-ti spun, esti pur si simplu pe dinafara gramaticii limbii romane, daca pot sa ma exprim asa! Tu si ea sunteti doua notiuni paralele! Stii ce o sa fac? O sa le spun sefilor tai cam ce nivel gramatical ai. Ca-i pacat de firma aia sa-i sitrici tu renumele. Pe de alta parte, tu nu prea stii ce se intampla intr-un bazar din Istanbul de exemplu. Nici intr-un magazin din UE. Tot de exemplu. Caci daca ai sti, nu ai mai folosi in mod penibil etichete precum „comunist”. Iar piata libera nu inseamna sa te tocmesti intr-un magazin unde se desfac marfuri cu amanuntul!!!!!! Esti zero si la chestia asta! In care pana mea de magazin occidental unde se desfac marfuri cu amantuntul ai negociat tu ma pretul? Inteligentule care esti…
    Eu sunt mandru ca sunt roman, dar mi-e sila de parvenitii care pun semnul egal intre roman si comunist. De obicei sunt niste analfabeti ajunsi pe pile in niste functii unde nu ar fi ajuns niciodata prin competenta.
    Si ar mai fi ceva… Mai ai de dat jos muuuuulte kilograme pentru a face pe cineva sa-si inghita cuvintele, nene ajutorule de brand manager…

  • Mihai ceea ce spui tu are o singura definitie se cheama TIGANIE si se foloseste cel mai mult in bazarul din Istambul. Noi vorbim aici de o FRANA DE 60 lei NU DE UN CEAS sau o bicicleta de citeva milioane. Exemplul cu painea din acest motiv a fost dat este tot ceva uzual ca si frana la bicicleta si la fel de ieftin.Noi incercam sa aducem comertul civilizat in care REDUCERILE sunt anuntate si sunt egale pentru toti nu doar pentru cei mai tupeisti iar restul….sunt considerati fraieri.La noi toti clientii sunt tratati EGAL nu pe prietenii sau alte legaturi…si acest tip de abordare are si el o definitie se cheama PROFESIONALIST ceea ce tu nu intelegi.
    Pacat mie imi este mila de acesti oameni cu aceasta mentalitate .

  • Vă rugăm să vă exprimați punctul de vedere la obiect. Deja discuția o ia pe altă cale și de aceea nu vor mai fi publicate decât părerile clare, susținute logic și fără jigniri. Vă mulțumim pentru înțelegere.

  • Stefan (de la bike xcs) mi-a raspuns: .Va garantez ca daca dupa 2 zile reveneati la magazin, vi se schimbau pe garantie imediat cuvetele

    Poate n-ai remarcat, dar am venit de doua ori cu aceeasi problema. nu stiam ca trebuie sa vin de 3 ori, ca in povesti. Nu va e rusine? Stau destul de departe de magazin, crezi ca am timp sa vin non stop sa fiu tratat la misto? Fiecare face ce vrea, pentru mine nu mai existati.

    Si mai recunosti singur ca stiati de problema semnalata.

  • @ focus black hills 2011:
    In primul rand ar fi fost frumos sa te inregistrezi cu un nume pe acesta pagina ca sa stim si noi cu cine vorbin pt k nu esti singurul care a cumparat un black hills.
    In al doilea rand stim k a fost o problema cu acele cuvete dar nu sa intamplat la toate bicicletele din acel an iar la multe dintre ele s-a rezolvat problema daca se desfac si se ung (ce sa facut si la bicicleta ta). se pare ca la tine nu sa rezolvat asa usor si daca veneai si a 3a ora (ca-n povesti cum zici tu) te asigur ca se schimbau pe garantie. Am inteles k nu stai chiar aproape de magazin dar puteai sa faci o plimbare pana la noi pt ca pana la urma urmei bicicleta e pt a te plimba. Ca sa intelegi mai bine, noi nu putem sa schimbam piesa pe garantie fara sa incercam sa o reparam (daca se poate).
    Si eu lucrez in acelas loc ca si Stefan in cazul in care te intrebi. spor la pedalat!

  • Domnule pitic,

    Ne pierdem timpul. Nu e chiar placut sa mergi 10km cu ghidonul aproape blocat. Unii au si serviciu. Nu insista ca incepe sa-mi para rau ca nu v-am reclamat la OPC.

  • Domnule black hills 2011,
    Procedurile de acordare a garantiei sunt impuse de catre producator si importator si conform unui contract semnat acestea trebuiesc respectate. Ceea ce am scris mai sus nu este o scuza ci doar o informare.

    Multumesc, o zi placuta!

  • Buna ziua!

    Am cumparat un Focus Black Hills din 2011 de la BikeXCS din Baba Novac. Am avut si eu o mica problema la ghidon, care era putin blocat, dar s-a rezolvat cu un inbus in 2 min.

    Tot ce pot spune e ca am dat de profesionisti de cand am intrat in magazin, pasionati de biciclete si de ce fac. Am primit sfaturi foarte bune la achizitionare, toate problemele pe care le-am semnalat la revizie au fost rezolvate fara discutii, m-au sfatuit cum sa o folosesc pentru a evita probleme pe viitor etc.

    Urmeaza sa merg peste 3 zile sa cumpar alta bicicleta + alte consumabile. De data asta voi merge la centrul din Tei, sper sa dau de acelasi gen de oameni. 🙂

  • Interesant ce am citit pana acum. Intamplator, m-am nimerit sa fiu si eu client al acestui magazin, acum 4 luni – imi achizitionam pt prima oara o bicla MTB fara sa stiu cu ce sa mananca acest sport si mai ales fara sa mai fi pedalat din copilarie(adica cu vreo 20 ani in urma).
    As avea de facut cateva precizari si nu in ultimul rand de dat feedback – evident raportat la experianta mea vis-a-vis de acest magazin si la personalul din el:
    – am venit croit sa cumpar o bicla de maxim 1300ron si am plecat cu un Focus Whistler 2013 de 2400ron, desi era way over my budget si situatie financiara – intrebati-ma de ce, astia guralivi si gica-contra;
    – desi eram un client tip ”newbie-enervant” mi s-a oferit 1h30min timp de consiliere(era un baiat cu parul lung) – aveti idee tot voi astia gica-contra cam ce inseamna 1h30min in retail cand lucrezi cu 3 persoane pt un punct de vanzare? Va spun eu, enorm de mult timp doar pt un client care poate pleca fara sa achizitioneze nimic;
    – 9 din 10 persoane sunt dispuse sa dea feedback negativ, insa doar 1 din 10 sa il dea pe cel pozitiv – think about it atunci cand cataloghezi un magazin citind 30 de posturi;
    – la prima revizie gratuita, nu am mai nimerit baiatul care mi-a vandut-o ci colegul lui, cel cu tatuaje – a fost dispus sa imi raspunda la orice intrebare in timp ce facea revizia si incalca regula de a lasa clientii motz langa bicla in spate – aveti idee cum e sa te frece cineva la icre in timp ce faci un lucru gratuit, intr-un spatiu in care de obicei NU ai clienti ?!
    – nu contest faptul ca o parte din cei care au reclamatii n-ar fi indreptatiti sa si le exprime – totusi, nu pot sa ma abtin sa nu adaug – cam cati retaileri/magazine va raspuns la nedumeriri/frustrari/reclamatii asa cum au facut-o benevol angajatii Bike XCS in posturile de mai sus?! De obicei cand te simti cu musca pe caciula…cam taci…
    – cati dintre cei care au folosit o exprimare destul de agresiva, ca sa nu zic total deplasata, s-au gandit inainte de a da cu degetele in taste ce pot sa schimbe vis-a-vis de lucururile negative care i-au impactat si cum pot sa faca asta fara a arunca cu noroi/jigniri ? Nu considerati ca e de 10 ori mai diplomat si eficient sa bateti obrazul folosind o exprimare corecta si frumoasa ? De obicei obrazul intors isi primeste si a doua palma, dar istoria tinde sa nu sa mai repete dupa aceasta a 2-a palma. Pt cei mai grei de cap o explic mai simplu: mai repede faci un om sa se simta vinovat, mai ales daca este vinovat, vorbind frumos decat jignind.
    – in afara de cei 2 mecanici, tipul care coordoneaza/vinde desi are o atitudine diferita consider ca e normal sa se comporte asa – probabil e sef de magazin. Nevertheless, mi s-a parut destul de amabil si cooperant si chiar glumet.

    In concluzie, nu prea ma intereseaza cati se simt lezati de ce am comentat, dar vreau sa repet: Mai e mult pana departe cu oamenii care adora sa dea cu noroi dar nu s-ar sinchisi niciodata sa dea sfaturi legate de ce considera ei ca s-ar putea imbunatati.
    In engleza se zice: haters gonna hate!
    De unde vin eu din Craiova se zice: ia-ti viteza vere, ca vorbesti mult,prost si la timpul trecut.

    Restul e can-can.

    Bogdan

  • .BikeXcs Baba Novac
    Bună ziua !
    O scurtă concluzie după contactul cu cei de la BikeXcs Baba Novac.
    În ianuarie 2013 am vrut sa cumpăr o bicicletă pentru băiețelul meu ,de preferina un cube de 20 inch.Studiind piata si netul am aflat ca modelelele din 2011 si 2012 au un pret relativ mai mic decât cele din 2013 diferența vizibilă fiind de paletă coloristică, si cum la 6 ani nu este un criteriu ce culoare are bicicleta am inceput sa caut o bicicleta fabricata in 2011 sau 2012.La magazinul din Baba Novac am trimis-o pe soția mea să întrebe de o bicicletă cube de 20 inch.Băieții din magazin drăguți i-au oferit varianta de cube din 2013 dar la un pret corespunzător.Soția mea a întrebat dacă o altă variantă de culoare ar fi posibilă, si după câteva minute i s-a oferit un model din 2012 corespunzător variantei de culoare din acel an , dar la acelaș pret ca modelul din 2013.Soția mea fiind în temă cu produsul pe care îl căutam și știind că prețurile pt modelele din anii precedenți sunt ușori mai mici, i-a zâmbit frumos și mulțumit și am achiziționat bicicleta din alt magazin.Să fi fost o întâmplare ?

  • @Stefan CSC
    Buna ziua,

    Am citit acum acest coment si ma simt dator cu ceva raspunsuri.
    La intrebarea dvs de final raspunsul este unul simplu”NU, nu este o intamplare” este comert civilizat.Adica:
    In orice tara din vest preturile sunt afisate iar promotiile anuntate vizibil si identice pentru toti clientii indiferent daca acestia au abilitatea de a negocia sau nu.Aceasta politica este de 10 ani motorul care ne face sa crestem si sa devenim mai deranjanti pentru concurenta. Ma intreb asa cum si in alte comenturi de acest gen am facut-o si la CORA sau METRO daca se cumpara un produs se intreaba de reduceri? Evident ca NU.Piata de biciclete de la noi tinde din ce in ce mai mult catre comertul de pe la Istambul, adica punem un pret urias apoi ne prefacem ca negociem pina cand clientul crede ca a obtinut un pret bun dar de fapt noi am vandut peste pretul RRP (pret recomandat de producator). Asa ar fi mai corect? Daca da, promitem ca din 2014 sa negociem orice pret ca la taraba, desii ….nu ne place dar ….CLIENTUL NOSTRU STAPINUL NOSTRU nu?
    PS Bicicleta cu picina banuiesc (nu ne mai amintim) ca fusese redusa in decembrie mult iar in ianuarie mai putin ….ca asa-i politica importatorului.Oricum daca va cumparati de Black Friday cu siguranta pretul nostru este si va fi IMBATABIL.

    Va asteptam in magazinele Bike XCS unde veti fi tratat PROFESIONIST de catre PROFESIONISTI (nu de pietari)

    toate bune

  • am citit ultimul comentariu al magazinului si m am amuzat. Stimate vanzator de biciclete pot sa iti comunic urmatoarele: mi am cumparat o bicicleta Rockrider 8.1 (nu spun vanzatorul, se stie) care avea pret redus de la 3100 lei la 2399 lei. In magazin am mai obtinut o reducere de 10% pe loc si in plus pentru ca nu mi au placut pedalele spd montate pe bicla mi au facut cadou o alta pereche de pedale normale. Toate acestea in urma unei discutii de 10 minute cu seful de raion. Iar magazinul asta de la care am luat e la fel de mare ca Metro sau Cora. Mentionez ca bicicleta cumparata nu era nici ultima din modelul/masura respectiva si nici nu avea vreo problema. Daca voi nu stiti sa faceti vanzari e problema voastra. O zi frumoasa!

  • Ma bucur ca ati citit postul meu dar constat cu stupoare ca nu ati inteles mare lucru din el. Daca eu as merge intr-un magazin si as avea surpriza sa pot cumpara un produs IN PLIN SEZON la jumatate de pret din cel afisat as devenii foarte circumspect. M-as intreba de unde poate lasa asa de mult? Si de ce o face? Raspunsul l-am dat mai sus dar nu l-ati inteles. il repet: SE PUNE UN PRET URIAS DUPA CARE SE MIMEAZA O REDUCERE cind vine „victima” se mai scade ceva asa….de amuzament pentru ca produsul sa fie vandut la pretul CORECT pentru vanzator. NOI NU PROCEDAM ASA dar pentru ca sunte-ti mandru de bicla dvs va asteptam cu drag la service unde o revizie la noi costa 40 lei iar la DECATLON 250 lei.o pana la noi 5 lei la ei 15 lei etc …de asta ce spuneti? Nu mai vorbim de calitatea serviciilor din service. Dar……o sa mai vorbim pe tema asta cand veti avea prima problema la bicicleta. Sper ca acum m-am facut mai bine inteles.In plus noi NU suntem disperati sa vindem pentru ca multi oameni apreciaza ceea ce facem de peste 10 ani si sunt destui cei care cumpara si sunt mutumiti de noi…nu-i putem insa satisface pe toti.o zi placuta si cu mai multa luciditate va doresc.

  • razvan teodorescu 23 January 2014 at 11:17 am –
    @Stefan CSC
    Buna ziua,
    Am citit acum acest coment si ma simt dator cu ceva raspunsuri.
    La intrebarea dvs de final raspunsul este unul simplu”NU, nu este o intamplare” este comert civilizat.Adica:
    In orice tara din vest preturile sunt afisate iar promotiile anuntate vizibil si identice pentru toti clientii indiferent daca acestia au abilitatea de a negocia sau nu.Aceasta politica este de 10 ani motorul care ne face sa crestem si sa devenim mai deranjanti pentru concurenta. Ma intreb asa cum si in alte comenturi de acest gen am facut-o si la CORA sau METRO daca se cumpara un produs se intreaba de reduceri? Evident ca NU.Piata de biciclete de la noi tinde din ce in ce mai mult catre comertul de pe la Istambul, adica punem un pret urias apoi ne prefacem ca negociem pina cand clientul crede ca a obtinut un pret bun dar de fapt noi am vandut peste pretul RRP (pret recomandat de producator). Asa ar fi mai corect? Daca da, promitem ca din 2014 sa negociem orice pret ca la taraba, desii ….nu ne place dar ….CLIENTUL NOSTRU STAPINUL NOSTRU nu?
    PS Bicicleta cu picina banuiesc (nu ne mai amintim) ca fusese redusa in decembrie mult iar in ianuarie mai putin ….ca asa-i politica importatorului.Oricum daca va cumparati de Black Friday cu siguranta pretul nostru este si va fi IMBATABIL.
    Va asteptam in magazinele Bike XCS unde veti fi tratat PROFESIONIST de catre PROFESIONISTI (nu de pietari)
    toate bune

    Nu a-ti inteles nimic d-nule Razvan Teodorescu referitor la :.BikeXcs Baba Novac
    Bună ziua !
    O scurtă concluzie după contactul cu cei de la BikeXcs Baba Novac.
    În ianuarie 2013 am vrut sa cumpăr o bicicletă pentru băiețelul meu ,de preferina un cube de 20 inch.Studiind piata si netul am aflat ca modelelele din 2011 si 2012 au un pret relativ mai mic decât cele din 2013 diferența vizibilă fiind de paletă coloristică, si cum la 6 ani nu este un criteriu ce culoare are bicicleta am inceput sa caut o bicicleta fabricata in 2011 sau 2012.La magazinul din Baba Novac am trimis-o pe soția mea să întrebe de o bicicletă cube de 20 inch.Băieții din magazin drăguți i-au oferit varianta de cube din 2013 dar la un pret corespunzător.Soția mea a întrebat dacă o altă variantă de culoare ar fi posibilă, si după câteva minute i s-a oferit un model din 2012 corespunzător variantei de culoare din acel an , dar la acelaș pret ca modelul din 2013.Soția mea fiind în temă cu produsul pe care îl căutam și știind că prețurile pt modelele din anii precedenți sunt ușori mai mici, i-a zâmbit frumos și mulțumit și am achiziționat bicicleta din alt magazin.Să fi fost o întâmplare ?

    Concluzie : am cumparat bicicleta dintr-un alt magazin desi era un model dintr-un an anterior anului achizitiei la un pret cu aproximativ 200 de roni mai mic decat modelele 2013.
    Ce m-a deranjat si dvs nu a-ti inteles este faptul ca i-ati oferit sotiei un model 2012 la pret de model 2013 fara sa ii spune-ti macar ca bicicleta respectiva este fabricat in 2012 desi dvs si angajatii dvs , ca adevarati profesionisti ce sunte-ti stiati acest lucru.
    As fi putut sa accept acelas pret , cei drept cu greu, daca in privinta informatiei furnizate a-ti fi putut sa fi-ti corect.
    Va doresc succes in afacerile dvs., din fericire putem ca cetateni europeni ce suntem sa comandam si de prin magazinele din afara tarii.(http://www.chainreactioncycles.com/ro/en) , sper ca nu inseamna ca fac reclama unui magazin serios din afara tarii.
    O zi buna !

  • razvan teodorescu 23 January 2014 at 11:17 am:

    In orice tara din vest preturile sunt afisate iar promotiile anuntate vizibil si identice pentru toti clientii indiferent daca acestia au abilitatea de a negocia sau nu.Aceasta politica este de 10 ani motorul care ne face sa crestem si sa devenim mai deranjanti pentru concurenta. Ma intreb asa cum si in alte comenturi de acest gen am facut-o si la CORA sau METRO daca se cumpara un produs se intreaba de reduceri? Evident ca NU

    Sper din tot sufletul ca prin concurenta in materie de biciclete si accesorii pt biciclete sa nu va raportati la competitorii dvs. ca fiind cei de la Cora sau Metro.

  • Buna seara, din pacate constat ca fie dvs nu vreti sa intelegeti fie sunteti rau intentionat. POLITICA DE PRET IN CEEA CE PRIVESTE MARCA CUBE INDIFERENT DE AN SAU MODEL ESTE STABILITA DE IMPORTATOR. Noi nu ascundem nimanui anul sau altceva DACA SUNTEM INTREBATI IN CEEA CE PRIVESTE BICICLETELE DE COPII. DEOARECE NU INTERESEAZA PE NIMENI DE OBICEI(dvs confirmati regula fiind exceptia). Pe dvs va deranjeaza orice nu este negociabil sau la pret redus de unde deduc ca dvs CUMPARATI PRETURI SI REDUCERI SI NU PRODUSE sau SERVICII DE CALITATE. Va doresc spor la cumparaturi pe CRC BIKE24….etc si daca mai vreti va dau eu adresele ”concurentei”in domeniu. In postul anterior va doream LUCIDITATE. inca nu ati gasit-o mai cautati poate intr-un final o sa o gasiti si veti intelege si ce indeamna SERVICII PROFESIONISTE OFERITE DE PROFESIONISTI.

  • PS. Concureta este orice alt comerciant care vinde produse similare …deci include si supermarketurile. In rest concurenta pe noi nu ne DERANJEAZA CI NE STIMULEAZA. Asa am ajuns ceea ce suntem azi. Si cu asta consider incheiat acest subiect Ne cerem scuze ca nu reusim sa ne ridicam la un standard asa de ridicat ca al dvs.

  • Am cumparat zilele trecute am cumparat de la ei o bicicleta Drag.Am inspectat-o cat am putut de bine in magazin fiind o lumina difuza.Dupa ce am adus-o acasa in 2 paturi pentru protectie am constatat ca avea zgarieturi pe schimbatoare si 2 pete negre.Am sunat imediat la ei si au spus sa revin a 2 zi la ei.Am revenit si mi s-a zis ca daca tot am stat 1 ora la ei de ce nu am vazut ca este zgariata.Ca petele de pe cadru repezinta un defect de la vopsire dar pentru ca „am zgariat eu schimbatoarele” nu au ce sa faca.Ca ei sunt de 10 ani in bransa si ca isi trateaza bine clientii.
    2 schimbatoare sunt 50 de lei domnilor si faptul ca am platit 1000 de lei pe o bicicleta de la voi nu ma impiedica sa cumpar eu un set daca era vina mea.
    Din punctul meu de vedere sunteti de tot rasul daca va pretati la astfel de lucruri.

  • Buna ziua,

    Asa cum am incercat sa va explic si in magazin voi mai incerca o data si aici.
    Dvs vi s-au satisfacut toate cererile in magazin inclusiv aceea de a alege dintre 2 biciclete identice pe cea care o considerati dvs perfecta, v-am dat servetel umed ca s-o puteti „inspecta” in voie timp de 40 minute, si cu toate astea dupa ce ati ales si ati plecat satisfacut ne-ati sunat ca este zgariata. Cum as putea eu sa accept ca desii in magazin nici o alta bicicleta nu este zgariata in acel punct tocmai cea inspectata de dvs temeinic a fost? Si sa cred ca ..binenteles dvs supuneti adevarul si nu s-a zgariat la transport.
    De ce cuvantul dvs este cel corect si al magazinului nu? Ce s-ar intampla daca fiecare client ar proceda ca dvs si ar alege timp de 30-40 minute o bicla pentru ca apoi s-o aduca zgariata spunind ca asa a fost? Unde s-ar ajunge? Spre fericirea noastra intr-un sezon avem 2-3 clienti de acest tip din cele peste 1500 de biciclete vandute.
    Oricum bicicleta nu are probleme de functionare iar la revizia de 100km”OBLIGATORIE” o sa va mai explic o data si „face to face” de ce nu acceptam sa fim prostiti chiar in acest mod.

  • M-a deranjat mai mult atitudinea pe care ati avut-o.In primul rand dupa ce am ajuns cu ea acasa am sunat si am fost chemat din nou in magazin.Trebuia de la bun inceput sa mi se explice la telefon ca sa nu mai fac un drum degeaba la voi ca mai apoi sa tipati la mine.Daca aveati respectul pe care afirmati cu tarie ca il aveti pentru clienti de 10 ani nu trebuia sa aveti astfel de reactii.La partea de relationare cu clientii mai aveti de lucrat.

  • Ok vad ca acum nu mai deranjeaza decit atitudinea. Pai si pe noi ne-a deranjat faptul ca in momentul in care ati realizat ca nu reusiti ce v-ati propus ati inceput sa amenintati cu diverse controale. Atunci am ridicat totul aratandu-va locul din magazin unde este afisat telefonul de reclamatii. Va sfatuiesc ca pe viitor sa incercati sa ganditi mai mult si mai clar inainte sa faceti acuzatii total nefondate si care nu pot fi demonstrate in nici un fel.

  • Vad ca aveti raspuns la orice numai sa nu cumva sa apareti ca si vinovati.Acuzatii nefondate nu sunt.Defectul de pe cadru de vopsea oare tot din vina mea a fost facut? Daca prezenta defect trebuia sa o returnati nu sa o puneti la vanzare.Oricum pe viitor o sa fiu cu alegerile pe fac atat in materie de bunuri cat si in materie de magazine.
    Si cu asta inchei discutia.

  • Da sigur ca avem raspuns la orice mai cu seama cind ne ajutati si dvs prin felul in care scrieti despre noi.La acest tip de problema nici nu ar merita sa raspundem pentru o corecta informare o facem.
    Despre asa zisa „defectiune la cadru” 1. este vorba de o amarata de pata de vopsea aflata sub stratul de lac iar noi nu am pus-o in vanzare stiind ca exista pentru ca nimeni pina la dvs nu a sesizat-o sau mai sigur NU A INTERESAT pe nimeni fiind ceva vizibil doar pentru un anumit tip de persoane restul bucuranduse de BICICLETA fara sa caute defecte inexistente.
    2.Am schibat in 2014 3-4 biciclete mult mai scumpe clientilor care sau razgindit si au vrut altceva sau pentru alte motive dar…ei nu au venit cu asemenea povesti ci pur si simplu ne-au rugat sa-i ajutam si am facut-o.
    3.daca nu erau manete zgiriate si daca dvs nu incercati sa ne prostiti cu siguranta va schimbam si dvs numai ca in urma sesizarii dvs am observat si noi ca toate au acea pata dar….cei 10 clienti care au cumparat bicla dupa dvs desi le-am aratat-o nu a contat cumparand-o si bucurandu-se de ea.
    in incheiere va sugerez sa va bucurati de produsele cumparate si de faptul ca ele arata si functioneaza impecabil fara sa cautati defecte pentru ca veti avea numai dezamagiri. BAFTA

  • Buna ziua,
    Domnule Razvan, citez:
    „il repet: SE PUNE UN PRET URIAS DUPA CARE SE MIMEAZA O REDUCERE cind vine “victima” se mai scade ceva asa….de amuzament pentru ca produsul sa fie vandut la pretul CORECT pentru vanzator. ”
    Ca fost angajat al magazinului in discutie, vorbiti in totala necunostinta de cauza. Bicicleta 8.1 modelul 2011 din discutie a avut un pret de 3600 lei, cu o marja de 12 procente, ca sa va explic „marja” in cazul in care nu stiti ce este aceasta, este suma de bani ce ramane comerciantului dupa comercializarea produsului. Dupa un anumit timp, angajatul implicit seful de departament, afla de modelul nou al aceleiasi biciclete. Pt. A scapa de modelul precedent el trebuie sa faca orice pt. A-l vinde, si ii scade pretul incat din acel procent de 12 sa ii mai ramana un 1-2-3%,dupa un anumit timp daca acel produs inca este pe stoc, el nu are loc sa punala raft modelul nou si este obligat sa puna pret chia si cu marja 0 sau marfa negativa, unde el iese in pierdere. Ceea ce spuneti dvs. mai sus este o totala aberatie. Aveti un magazin ok din poze, personal nu am fost, iar dupa vocabularul si gramatica folosita de dvs pareti o persoana inteligenta, cat despre marketing pot spune ca dvs nu aveti nici cea mai mics idee cum functioneaza.
    va doresc succes si toate cele bune.

  • Domnule Radu eu v-am explicat cum se face „marketing” in aceasta tara. Daca dvs credeti ca Decatlon are un adaos comercial de 12% sunteti …..foarte naiv. Adaosul este mult mai mare depaseste cu siguranta 70% dar ATENTIE ramane in FRANTA pentru ca taxele sa se plateasca STATULUI FRANCEZ asa din acest motiv „pierderea” din Romania pentru ei nu conteaza.Factura vine cu pret mare iar adaosul comercial ramane acolo unde TVA este mai mic.
    Am lucrat si eu intr-o multinationala si am avut acces la aceste….subterfugii asa ca vorbesc in cunostinta de cauza.
    Evident ca noi amarasteni din Romania ne chinuim sa le facem fata dar de dvs clientii depinde daca acel TVA se duce in Franta sau daca cumparati de la Bikexcs sau alt magazin Romanesc si prin asta platiti niste salarii pentru baietii din magazine iar taxele se vor plati aici.Noi incercam si din acest motiv vom promova din 2015 SINGURUL BRAND ADEVARAT ROMANESC DEVRON desii marja oferita (credeti-ma pe cuvint ) este mult mai mica decit la importatori.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

1 × three =