Acum citesti
Stanton folosesc oțelul pentru a construi biciclete full suspension de trail în UK

Stanton Bikes proiectează și construiește mai multe modele de MTB-uri din metal în atelierele lor din Peak District, UK. Cele mai distractive par să fie modelele FS cu cursă medie SwitchBack și Switch9er FS. Ei împerechează triunghiuri față din oțel cu bascule spate din aluminiu, cu curse de 140 și 160 mm și cu roți de 29 sau 27.5, rezultând MTB-uri cu un design unic.

Producătorul britanic de MTB-uri Stanton a început să construiască cadre doar acum 8 ani, regândind ideea de hardtail multifuncțional la standarde moderne. După mai multe generații de cadre hardtail din oțel și titan fabricate în Taiwan care au avut succes și au creat o nișă în piața britanică, fondatorul Dan Stanton a mutat toată producția de cadre în Derbyshire, UK. Proiectul cu care a început producția locală este modelul full-suspension de trail Switchback FS.

Cele trei modele de biciclete full-suspension, Switchback FS 140, Switch9er FS și Switchback DS 160, împart aceiași construcție și au multe detalii similare, adaptate pentru roțile de 27.5 sau 29 și pentru cursele de 140 sau 160 mm.

La fel ca modelul original hardtail Switchback, noile Switchback FS au fost proiectate pentru a fi capabile și distractive pe orice teren, de la poteci până la bikepark și pentru orice disciplină: trail, all-mountain sau enduro. Acestea au o cinematică foarte versatilă a suspensiei, cu funcționare progresivă spre capăt, foarte comodă la pedalat, dar amortizează bine atât obstacolele mici cât și cele mari datorită sistemului cu două brațe.

Bicicletele sunt construite manual din tuburi din oțel triplu-trase Reynolds 631, cu headtube-uri drepte de 44 mm pentru a se potrivi cu orice furcă, prinderi ce fac față oricăror solicitări și pivoți din oțel prelucrați CNC. Bascula spate e construită din două părți separate din aluminiu tratat terminc, prinse între ele cu două piese de legătură tot din aluminiu, prelucrate CNC.

Bicicleta folosește monobloc tradițional filetat, tijă de șa de 30.9 mm compatibilă cu dropper cu rutare internă, cabluri rutate în rest pe exterior și dropout-uri Swapout frezate, pe standard Boost 148.

Toate bicicletele sunt disponibile în 4 mărimi standard: 15, 16.5, 18 și 19.5 inch, greutatea fiind aproximativ egală pentru toate, respectiv 3.95 kg fără amortizor și 4.47 cu amortizor, în mărimea 15.

Toate trei cadrele Switchback au același preș de 2500 Lire, incluzând în pachet un amortizor pe aer Fox X2 Air sau unul pe arc Ohlins TTX Coil, cel puțin pentru ediția numerotată Launch Edition.

Cele trei variante disponibile sunt: cursă de 140 mm față spate și roți de 27.5 la modelul Switchback FS 140, cursă de 140 mm spate și 160 mm față cu roți de 29 la modelul Switch9er FS și nu în ultimul rând cursă de 160 mm față spate cu roți 27.5 la modelul Switchback FS 160. Primele 100 de bucăți din fiecare model sunt oferite în culori și cu geometrie personalizată.

Sunt disponibile și biciclete complet echipate, cu prețuri începând cu 3975 Lire.

Pe lângă modelele full-suspension produse în UK, a fost mutată acasă și producția modelelor hardtail din oțel și titan.

Acestea includ la prețul de 700 Lire modelele din oțel XC Sherpa 853 UK (cu furcă de 80-120 mm), modelul all-round de trail-enduro Slackline 853 UK (cu furcă de 120-140 mm), modelul all-mountain-enduro Swithcback 531 UK ( cu furcă de 120-160 mm) și modelul cu roți mari pentru all-mountain Switch9er 531 UK ( cu furcă de 120-160 mm). Modelele hardtail din oțel sunt disponibile la precomandă, cu livrarea în primăvară-vară în funcție de model.

În ceea ce privește modelele din titan, costă 2000 Lire și sunt disponibile XC Sherpa Ti UK (cu furca de 80-120 mm), modelul de trail Slackline Ti UK (cu furca de 120-140 mm), modelul de all-mountain și trail Switchback Ti UK (cu cursa de 120-160 mm) și modelul cu roți mari Switch9er Ti UK (cu furca de 120-160 mm). Toate modelele din titan sunt deja în producție și vor fi disponibile în maxim 4 luni

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații și imagini de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

one × three =