Santa Cruz V10 2019: punct și de la capăt

0

Santa Cruz a făcut valuri în urmă cu aproape 2 ani, când au apărut la Mondiale cu un V-10 echipat cu roți de 29 de inch. O bicicletă care le-a adus victorii importante lui Greg Minaar și Loris Vergier, iar acum, oficial, o poți cumpăra și tu: suspensie de 215mm VPP și roată de 29 de inch. Sau 27.5, acesta fiind de altfel prima dată când te poți decide pentru una din cele două versiuni. Și ca să nu înțelegi că Santa Cruz ar fi lăsat cumva lucrurile la întâmplare, află că au existat două proiecte separate pentru aceste biciclete, 29er-ul fiind orientat strict către competiții, iar 27.5-ul către cei care au chef și de ceva distracție – varianta cu roți mai mici fiind mai jucăușă pe traseu.

Cele două versiuni, mai jos. Observi diferențele?

Au fost necesare două sezoane de competiții pentru ca cei de la Santa Cruz să găsească soluția potrivită pentru cele două dimensiuni de roată. Iar pentru noile produse, americanii au lucrat la fiecare detaliu, nu doar pentru a face bicicleta mai rapidă și mai eficientă, dar și mai puțin zgomotasă. Iar în ceea ce privește dimensiunile, acestea sunt impresionante. Ampatamentul versiunii cu roți de 29 de inch, în dimensiunea XL, este acum de 1.325mm, iar Reach-ul de 490mm (comparativ cu maximul de 475mm al modelului precedent în dimensiunea XXL). Chainstay-ul este de 445mm în cazul 29er-ului și de 430mm, în cazul modelului cu roți de 27.5. Unghiul headtube-ului este de 63.3 grade, dar poate fi modificat la 63.7 grade, crescând astfel și reach-ul sau distanța BB-ului față de sol.

În ceea ce privește echiparea, vor exista câte două versiuni pentru fiecare model: S și X01, de principiu, toate fiind echipate cu amortizoare Fox, frâne Sram Code (R sau RSC) și transmisie Sram (GX DH sau X01 DH).

Dar degeaba povestim aici, dacă nu vezi și detaliile, cel puțin imortalizate în imagini dacă nu și în realitate. Fotografii care ne remintesc de ce Santa Cruz a devenit între timp o legendă vie.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

two × four =