Acum citesti
Noul Bianchi Oltre XR3 vine cu tehnologia de amortizare Countervail

Bianchi și-a îmbogățit oferta cu noul model de cursieră Oltre XR3 ce încorporează sistemul de amortizare a vibrațiilor din carbon Countervail, sistem folosit și la modelul de top Oltre XR4. Noua bicicletă are un aspect asemănător cu cel al fratelui mai scump, dar simplifică design-ul cadrului și al furcii pentru a putea aduce cadrul confortabil aero de competiție la un preț mai accesibil.

Bianchi a lansat după Oltre X2 direct X4 vara trecută, lăsând în mod evident numele X3 deoparte, pentru planuri ulterioare. Probabil că X3 vine să înlocuiască modelul X1, care mai este încă în ofertă. Scopul a fost de a aduce gama aero Oltre la un nivel de piață mai accesibil, dar păstrând tehnologia Countervail care face bicicleta folosibilă și pe drumuri proaste. XR3 împarte aceleași beneficii aerodinamice cu modelul XR4 folosit de echipa pro-team Lotto Jumbo.

Diferențele estetice la noul XR3 sunt destul de puține: o furcă cu o formă tradițională mai dreaptă, cu brațe cu formă aerodinamică, loc simplu pentru roată în seat-tube în comparație cu forma elaborată de la XR4 și un set de seatstay-uri mai subțiri și cu o formă mai puțin aerodinamică.

Fibrele de carbon folosite sunt un amestec ceva mai ieftin de high și medium modulus, dar ce e important e că se folosește rășina vâscoelasticîă Countervail. Din acest motiv bicicleta promite să amortizeze aproximativ 80% din vibrațiile uzuale, la fel cu restul modelelor Bianchi cu CV, oferind un rulaj mai confortabil și mai puțin obositor.

Cea mai vizibilă diferență e furca complet din carbon și cu gât tapered. Ea folosește totuși fibra și rășina Countervail și rămâne rigidă la o greutate de doar 370 g.

Headtube-ul e construit foarte strâns în jurul rulmenților pentru a minimiza suprafața expusă la vânt, în plus majoritatea cablurilor interne către deraiorul spate trec prin chainstay.

Monoblocul e de tip PF86 iar dropout-urile din carbon au inserții metalice pentru durabilitate. Tija de șa este specială și aerodinamică, fiind prinsă cu o clemă cu expansiune în interiorul cadrului, ca la XR4, iar șaua este prinsă cu o clemă cu două poziții, pentru un offset de 10 sau 25 mm.

Geometria lui XR3 este aproape identică cu cea de la XR4, dar adaugă totuși un headtube mai înalt cu 5 mm pentru o poziție mai înaltă favorabilă cicliștilor mai puțin experimentați. XR3 va fi disponibilă în 7 mărimi între 47 și 61 cm.

Greutatea cadrului Oltre XR3 este de 1110 g în mărimea 55. Vor fi disponibile 6 echipări, toate cu roți Fulcrum: Dura-Ace compact, Chorus semi-compact și Ultegra Di2 semi-compact primesc roți Fulcrum Racing Quattro LG, modelele cu Ultegra semi-compact și Potenza semi-compact primesc roți Fulcrum Racing LG iar modelul cu 105 semi-compact primește roți Fulcrum Racing Sport.

XR3 va fi disponibil în 3 culori: celeste lucios cu negru, grafit mat cu celeste și negru mat cu negru lucios. Nu au fost anunțate încă prețurile, bicicleta urmând să fie disponibilă la vânzare din această vară.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

5 × 4 =