NINER RIP 9 RDO este relansat cu cadru din carbon

0

Cadrul RDO Carbon de la Niner a debutat mai întâi pe bicicleta BSB de ciclocros după care imediat a fost folosit şi la JET 9 RDO. Acesta este un nou procedeu de modelare a carbonului, procedeu care foloseşte matriţe rigide la interior pentru a obţine o compactare mai bună, mai puţină răşină folosită şi pereţi interiori mai finisaţi. Rezultatul constă într-un cadru, evident, mai finisat, mai rezistent şi mai uşor.

NINER RIP 9 RDO carbon 6 NINER RIP 9 RDO carbon 4

Acum şi RIP 9 RDO primeşte noua tehnologie de fabricaţie împreună cu noile culori alb mat şi negru lucios. În vreme ce JET 9 RDO pretindea o scădere în greutate de aproximativ 70g mulţumita noii tehnologii de modelare a carbonului, Niner spune că RIP 9 RDO scapă doar de câteva grame însă insistă pe celelalte atuuri ale cadrului precum rezistenţa sa şi confortul oferit.

NINER RIP 9 RDO carbon 7 NINER RIP 9 RDO carbon 5

Cadrul actualei RIP 9 RDO a fost lansat în 2012, cadru care a venit cu specificaţii precum protecţie pentru linkul inferior de sub BB, montant ISCG05 detaşabil şi o cursă spate de 125mm. În plus dispunea şi de rulmenţi mari de 2,5 cm pentru a mări rigiditatea. În teste bicicleta a ieşit destul de versatilă şi solidă funcţionând bine cu orice de la furci de 120mm, pentru XC, la furci de 150 mm pentru all mountain.

NINER RIP 9 RDO carbon 9 NINER RIP 9 RDO carbon 8

Preţurile pentru diferitele echipări sunt următoarele:

Echipare XTR – 8.199$
Echipare XX1 GXP – 7.799$
Echipare X01 GXP – 6.099$
Echipare XT – 5.599$
Echipare SLX – 4.199$
Echipare Deore – 3.699$
Cadru, shock, colier şa, maxle – 2.899$

Nate Adams, RIP 9 RDO

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentFotbal cu bicicleta, o disciplină mai puţin cunoscută
Articolul următorRenthal lansează gamă nouă de pipe pentru trail şi ghidon din carbon pentru downhill
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

2 × 2 =